Fout melding onder het virus sannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, het gaat om ALLE bestanden die eindigen op CPL. Er moeten er meer zijn, zeker een stuk of vijftien. Kijk nogmaals naar het plaatje. Je ziet daar verschillende namen staan, maar ze eindigen allemaal op CPL.

Groetjes,
Bennie
 
1 CPL bestand.

Ik zie maar 1 CPL bestand we hebben met 2 personen er extra voor gekeken echt bennie 1tje maar niet meer.

1 CPL Bestand maar.

Gr : Ginil.
 
Geplaatst door Ginil_
Ik zie maar 1 CPL bestand we hebben met 2 personen er extra voor gekeken echt bennie 1tje maar niet meer.

1 CPL Bestand maar.

Gr : Ginil.

Dat is vreemd, want elk icoontje dat je ziet in het configuratiescherm heeft z'n eigen CPL-bestand. Ga naar start\zoeken en zoek op: *.cpl

Letterlijk zo, dus met het sterretje. Wat komt daar uitrollen?

Je zegt: "Er staat idd een gedeelte boven als ik setup alleen nog maar af kan sluiten". Hoe luidt dat gedeelte? Kan je dat opschrijven?

Als je setup opstart, krijg je dan nog wel een menu met verschillende mogelijkheden? Bijv. "Safe Recovery"?

Groetjes,
Bennie
 
Zoeken geeft geen *.cpl bestanden aan.

In Start-Zoeken kan hij het *.cpl bestand niet vinden.

Groetjes Ginil.
 
Re: Zoeken geeft geen *.cpl bestanden aan.

Geplaatst door Ginil_
In Start-Zoeken kan hij het *.cpl bestand niet vinden.

Groetjes Ginil.

Dat is weer vreemd, want hij op z'n minst zou het bestand Net.CPL moeten zijn gevonden. Staan de verborgen bestanden wel op weergeven? Kijk eens bij mapopties in het configuratiescherm. Probeer het dan opnieuw. Ik mag toch wel aannemen dat er nog andere icoontjes staan in het configuratiescherm?

Groetjes,
Bennie
 
Sorry moest gisteren weg kreeg telefoon.

Zo denk ik ook dat hij dan het bestand Net.CPL had moeten vinden dat vind ik zelf ook vreemd. De verborgen bestanden staan wel op weergeven dat had ik pas geleden al gedaan alles is te zien wat verborgen bestanden zullen zijn.In het configuratiescherm zijn zeker andere icoontjes te zien.

Gr : Ginil.
 
Ben je er verder nog toe gekomen om dat "gedeelte" boven setup op te schrijven tijdens het installeren van Windows? Laat dat icoontje maar even verder rusten, dat is geen ramp.

Groetjes,
Bennie
 
Net.CPL vind hij ook niet.

Ik heb nu start en zoeken gedaan en het Net.CPL bestand geeft hij ook niet aan hij vind het niet geeft het niet aan.

Gr : Ginil.
 
Als je die info nog een keer kan geven, zou erg :) zijn.

Groetjes,
Bennie
 
Dit is de melding als de SETUP stop.

Setup kan de systeemcontrole niet uitvoeren.
Sluit setup af en controleer de vaste schijf voordat u setup opnieuw uitvoert.

Voer schijfcontrole vanuit Windows uit om alle vaste schijven te controleren en repareren.
Als dit is gebeurt voert u opdracht Setup/IS uit om de systeem controle over te slaan.

Als u op Setup afsluiten klikt worden eventuele verborgen vensters zichtbaar gemaakt zodat u deze kunt sluiten voordat u Windows afsluit.
Raadpleeg setup.txt op de Windows Melenium Edition-CD-Rom voor meer informatie.

SETUP AFSLUITEN.

In het 2e Kolom weet ik niet als het Setup/IS of ls is.


Gr : Ginil.
 
Die melding betekent dat setup geen schijfcontrole kan uitvoeren. Je kan het zelf proberen door op te starten met een opstartdiskette en dan het commando chkdsk /f in te tikken en dan enter. Als je dat gedaan hebt voer je setup uit met het commando:
setup / is

Groetjes,
Bennie
 
foutje getypt.

Ik bedoel WIN 98 zit erop ik heb ME over 98 staan welke diskette ik moet gebruiken en als hij om CD-Rom vraagt van ME.

Gr : Ginil.
 
Dat begrijp ik niet. Je draait nu toch met Win ME? Dan moet je ook de Win ME CD gebruiken. Als je geen opstartdiskette hebt, kan je die maken via: Start/Instellingen/Configuratiescherm en dubbelklikken op het pictogram Software. Op het tabblad Opstartdiskette klik je op Diskette maken.

Groetjes,
Bennie
 
Windows ME heb ik over Windows 98 staan.

Hoi Bennie...

Ik heb Windows ME heb ik over Windows 98 staan.
En ik ben ME aant Instal omdat ik bestanden kwijt ben vandaar dat ik Windows ME er ff opnieuw inzet.

Omdat ik bezig ben Windows ME aant instal vroeg ik aan jou welke diskette ik nu moet gebruiken die van Windows 98 of Windows ME. Ik ben ook bezig met ME nu daarom weet ik niet welke opstartdiskette van 98 of ME ik moet gebruiken.
Ik hoef geen opstartdisketten te maken die heb ik al.

Gr : Ginil......
 
Dat maakt niet uit. Je kan ze beide gebruiken.

Groetjes,
Bennie
 
:thumb:

Slaap lekker!

JNtijd.gif


Groetjes,
Bennie
 
chkdsk /f Uitgevoert maar krijg melding.

Je kan het zelf proberen door op te starten met een opstartdiskette en dan het commando chkdsk /f in te tikken en dan enter. Als je dat gedaan hebt voer je setup uit met het commando:
setup / is

Het bovenstaande heb ik uitgevoerd ik krijg dan deze onderstaande melding :

Gebruik in plaats van CHKDSK /F SCANDISK.
SCANDISK is een betrouwbaarder hulp programma dat veel meer schijfproblemen kan opsporen en herstellen.

Wilt u deze CHKDSK /F gebruiken ( J / N )

Ik heb 2 x N getikt ik heb anders toch minder hulp programma's. Zo geeft hij die melding aan neem ik.

Gr : Ginil.
 
Antwoord eens J(a). En\of gebruik scandisk.

Groetjes,
Bennie
 
Scandisk heb ik ook al gebruikt.

Ik heb scandisk ook gebruikt.
eerst scandisk/f dat accepeerde hij niet wel scandisk maar daar kon ik niets mee er waren geen mogenlijkheden bij.
SETUP heb ik niet ingetikt.
Ik weet niet wanneer ik SETUP kan intikken.

Gr : Ginil.
 
Let op de spatie:

scandisk /f

Vanuit de prompt ga je naar het mapje waarin je de Windows hebt gekopieerd. Bijv.

cd c:\windowsme [druk op entertoets]
setup / is [druk op entertoets]

Daar waar windowsme staat, staat bij jou natuurlijk een andere naam. Pas aan.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan