fout tijdens het verzenden naar het programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Optie 2,5,6 en 7 die Microsoft hier bespreekt heb je geloof ik nog niet geprobeerd?

En als dat ook allemaal niet helpt : dan maar eens tool als Ccleaner gebruiken na het verwijderen van Office (met name de registercleaner), want dan is het nog altijd mogelijk dat er dingen in het register blijven hangen die bepaalde (corrupte) instellingen 'vasthouden'.

Je hebt niet nog een andere versie Office op de machine staan of recentelijk nog gehad?

mijn dank,

ik ga het vanavond proberen,

wat ik overigens wel vreemd vind is dat de icoontjesNaamloos-WareKleuren-02.jpg op mijn werkbalk anders zijn dan voorheen ( in mijn herinnering tenminste )
er staan in de rechterbovenhooek 2 blauwe pijltjes ... of is dat altijd zo? mvg

Ik vermoed dat die pijltjes verschenen zijn omdat je niet het Word, Excel etc. icoontje in het Start Menu vastmaakt aan de taakbalk maar (snelkoppelingen naar) het programma (bijv. via bladeren naar de Office map C:\Program Files (x86)\xxxxx en dan de uitvoerbare programma's (winword.exe, excel.exe, powerpnt.exe etc.)) aan de taakbalk vastmaakt.

Is (wat mij betreft) niets waar we tijd aan hoeven te besteden.

Tijs.

@bonbon : voor alle zekerheid : de vraag / opmerking van mij (in bericht 20) m.b.t. tot nog een andere Microsoft Office of Open Office suite, die is toch niet aan de orde?

@bonbon : voor alle zekerheid : de vraag / opmerking van mij (in bericht 20) m.b.t. tot nog een andere Microsoft Office of Open Office suite, die is toch niet aan de orde?

Dat is inderdaad niet aan de orde ,
Ik ga nu de eerder voorgestelde tips proberen die je hebt aangedragen

mvg

mijn dank,

ik ga het vanavond proberen,

wat ik overigens wel vreemd vind is dat de icoontjesBekijk bijlage 263431 op mijn werkbalk anders zijn dan voorheen ( in mijn herinnering tenminste )
er staan in de rechterbovenhooek 2 blauwe pijltjes ... of is dat altijd zo? mvg

ik heb al deze stappen gedaan , alleen in stap 6 de hardware versnelling uitvinken gaat niet omdat die niet erbij staat in office 2007 ( in het voorbeeld gebruiken ze office 2013 )

ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn hele PC ga herinstaleren, dat gaat uiteindelijk sneller .... en is ook alweer bijna 2 jaar geleden dus ......

Ik moet eerlijk gezegd ook passen vwb aan te dragen oplossingen.

in ieder geval bedankt voor de moeite ,
zou het nog zin hebben om office te verwijderen vanuit veilige modus en dan opnieuw te installeren?

Nee heb je al, ja kun je alleen maar krijgen, dus ja.

Heb je na een eerdere verwijderactie wel Ccleaner gedraaid?

Nee heb je al, ja kun je alleen maar krijgen, dus ja.

Heb je na een eerdere verwijderactie wel Ccleaner gedraaid?

nee , dat had ik niet gedaan , ik heb het programma niet , zal het eens downloaden , ik heb wel een cleaner binnen mijn AVG pc tune up , die heb ik wel laten draaien,

thx

Enige waar ik je mogelijk nog mee kan 'troosten', is het feit dat ik in de paar weken dat ik 10 heb gedraaid in eerste instantie ook rare meldingen van Office kreeg. Documenten konden ook niet geopend worden. Na een heleboel fix tooltjes etc. etc. en andere opties, bleek uiteindelijk het probleem te zitten in de standaard bestandsextensie koppeling naar de div. applicaties binnen Office. Tijdens de installatie van 10 (de migratie van 7 naar 10) was er daar kennelijk iets mis gegaan.
Ik draai nu overigens weer Windows 7 ;)

Een kale installatie van 10 zou mogelijk voor jou dé oplossing kunnen zijn?

Enige waar ik je mogelijk nog mee kan 'troosten', is het feit dat ik in de paar weken dat ik 10 heb gedraaid in eerste instantie ook rare meldingen van Office kreeg. Documenten konden ook niet geopend worden. Na een heleboel fix tooltjes etc. etc. en andere opties, bleek uiteindelijk het probleem te zitten in de standaard bestandsextensie koppeling naar de div. applicaties binnen Office. Tijdens de installatie van 10 (de migratie van 7 naar 10) was er daar kennelijk iets mis gegaan.
Ik draai nu overigens weer Windows 7 ;)

Dat had ik al gezien toen ik je systeem bekeek, verbaasde me .....

Ik heb 2 maanden zonder problemen windows 10 gedraaid , na overstap van windows 8.1

ik heb nog een systeem herstel disk van direct na de installatie , misschien dat ik die nog in de strijd gooi voor ik alles opnieuw installeer

anyway, thanks voor de hulp , super gewaardeerd !!!

Ik heb veel meer kleinere onhebbelijkheidjes in Win 10 ondervonden : hangende verkenner (scherm blijft leeg), trager browsen (welke ik ook gebruikte), zelfs een keer een BSOD (had ik eigenlijk sinds Vista op mijn vorige machine niet meer gezien). Toen heb ik vrij simpel geredeneerd : Win 7 is zo solide als een blok gewapend beton (op mijn machine). Waarom zou ik mij dan willen ergeren aan Win 10 met al zijn (op MIJN machine) zich voordoende onhebbelijkheidjes.....?
Ondersteuning is de komende 3 of 4 jaar nog gegarandeerd en tegen die tijd dat het stopt, zal mijn laptop ook wel aan vervanging toe zijn. Daarnaast : Win 10 oogde fraai, maar voegde (imho) weinig toe aan wat 7 al voor mij kon doen / deed.

Ik heb veel meer kleinere onhebbelijkheidjes in Win 10 ondervonden : hangende verkenner (scherm blijft leeg), trager browsen (welke ik ook gebruikte), zelfs een keer een BSOD (had ik eigenlijk sinds Vista op mijn vorige machine niet meer gezien). Toen heb ik vrij simpel geredeneerd : Win 7 is zo solide als een blok gewapend beton (op mijn machine). Waarom zou ik mij dan willen ergeren aan Win 10 met al zijn (op MIJN machine) zich voordoende onhebbelijkheidjes.....?
Ondersteuning is de komende 3 of 4 jaar nog gegarandeerd en tegen die tijd dat het stopt, zal mijn laptop ook wel aan vervanging toe zijn. Daarnaast : Win 10 oogde fraai, maar voegde (imho) weinig toe aan wat 7 al voor mij kon doen / deed.

dat is dan een begrijpelijke keuze !!

fijn weekend

mvg

koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan