fout tijdens het verzenden naar het programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
@bonbon: kun je eens stoppen met het misbruiken van de QUOTE knop? Antwoorden doe je door je tekst in het tekstvak <Snel reageren> te typen. Je maakt de draadjes nodeloos lang en slecht leesbaar. Citeer alleen als je iets te citeren hebt.

@bonbon: kun je eens stoppen met het misbruiken van de QUOTE knop? Antwoorden doe je door je tekst in het tekstvak <Snel reageren> te typen. Je maakt de draadjes nodeloos lang en slecht leesbaar. Citeer alleen als je iets te citeren hebt.

ah ... dat wist ik niet ..... zal er voortaan op letten !

... Sprak hij door wederom op de QUOTE knop te klikken :).

ja .... want dat was een quote ... nu ook maar wilde even laten zien dat ik wel weet wat je bedoelde !!!:p

Helemaal top :thumb:

@bonbon : als jij in de periode(s) dat het e.e.a. goed werkte, niets 'aparts' hebt gedaan, dan begin ik, gelet op alle opties die je inmiddels hebt uitgevoerd, langzaam te denken aan een complete nieuwe Windowsinstallatie. Het is m.i. namelijk ergens onmogelijk dat wanneer je Office compleet opnieuw installeert / repareert, wat jij inmiddels tig 'keren hebt gedaan, dat een Officefout of foute registerinstelling terug blijft komen.
Vraag jezelf daarom even af wat er door jou is gedaan (synchronisatie / cloudverwijzingen etc .etc.) wat het terugkomen van het probleem zouden kunnen veroorzaken.

Ik weet het eerlijk gezegd gewoon niet meer. Ik hoop dat je tot de groep slimme users behoort die van een goed werkend systeem een image heeft gemaakt? Zo ja, dan is het e.e.a. snel te fixen, i.p.v. een compleet nieuwe Windows installatie.

hallo Quander,

Ik heb niets gewijzigd of verwijderd sinds afgelopen keer,
Ik heb wel een image en een systeem hersteldisk , ]
naar de image is van windows 10 ( upgrade ) en ik zou graag n keer een hele schone start maken,

image terugzetten heb ik nooit eerder gedaan , maar neem aan dat dit niet zo moeilijk is en wel op internet te vinden hoe ,

dank je en fijn weekend

Koen

Dat kun je zelfs doen vanuit het configuratiescherm, 'backup maken en terugzetten'.

Ik heb geprobeerd mijn systeemhersteldisk te gebruiken ... Dit lukte niet, blijkbaar iets mis gegaan met het maken,
Vervolgens heb ik geprobeerd mijn Image terug te zetten, ook dat lukte niet

Toen besloten een heel nieuwe installatie te doen,
Met parted magic mijn ssd schijf leeg gemaakt en vervolgens windows 8.1 proberen te instaleren,
Als ik mijn ssd scijf als gewenste locatie aangeef krijg ik de melding; we kunnen geen nieuwe systeempartitie maken of een bestaande systeempartitie vinden,

Als ik probeer stuurprogramma te laden van de moederbord dvd zegt hij dat hij geen drivers kan vinden,
Ik ben geen crack al heb ikdir voorheen met windows xp meerdere malen gedaan zonder problemen,p
Weet iemand wat ik fout doe, ben alweer uren bezig zonder een cm op te schieten

Ik heb zojuist nog geprobeerd een systeemkopie terug et zetten die ik gisteren voor de zekerheid heb gemaakt,
Krijg ikk de volgende melding,

De systeemkopie is gemaakt op een computer met EFI en op deze computer wordt BIOS gebruikt

Laatst bewerkt:
Ik huiver altijd een beetje ls ik ik lees dat externe software wordt / is gebruikt voor basic Windows taken. Ik heb mij daarom dan ook niet verdiept in partitie managers (en wil er eigenlijk ook niks van weten ;) ) Daar zit nu dan mischien ook wel je allereerste probleem. God mag weten wat het partitietooltje met de schijf heeft uitgevreten, reden waarom Windows 'm niet kan 'zien'.
Zo schrijf je dat je met parted magic je schijf hebt leeggemaakt? Ik begrijp niet echt waarom dat nodig was, want als je Windows opnieuw installeert en tijdens de eerste processen Windows opdracht geeft de schijf te formatteren dan is een voorafgaande leegmaakactie volledig nutteloos.

Ik zit niet op jouw stoel, dus ik kan helaas niet alle schermpjes / beslismomenten 'visualiseren' die jij bent tegengekomen, maar als er iets is dat gewoon moet werken dan wel het volgende:

- check in het bios (voor zover nodig) of opstarten vanaf CD / DVD als 1e bootoptie staat vermeld
- stop de officiële Microsoft Windows 8 installatie CD / DVD in de lade en herstart de machine (met officiële CD bedoel ik dus NIET een computermerk CD / DVD, maar een échte Windows CD / DVD)
- enkele seconden na de start verschijnt een witregeltje op een verder zwart scherm, met daarin de opmerking / vraag ; "Druk op een toets om vanaf CD te starten",
- als je dit hebt gedaan kom je in de eerste installatieschermpjes van Windows waarin je dan keuzes moet maken zoals bijv. het kiezen van een hdd en het formatteren van die schijf,
- als je goed leest en een paar goede keuze maakt, dan moet Windows eigenlijk probleemloos geïnstalleerd worden.

Laatst bewerkt:
beste quander,
Bedankt voor je reactie,

Ik had dit alles precies zo gedaan, maar kom dus dit probleem tegen

Ik had wellicht niet dat programma moeten gebruiken, weer wat geleerd voor de toekomst!

Maar ik vind op internet toch meer mensen met dit probleem. Bv http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1661960

Ik heb trouwens de vraag opnieuw gesteld in het windows 8 forum, dat leek me meer geschikt dan in deze threat,

Sorry for all the trouble

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan