foutmelding bij openen beasts and bumpkins

Status
Niet open voor verdere reacties.

debbie21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
1
hallo allemaal

ik heb een spel beasts and bumpkins (uit 1997) die heb ik geinstalleerd op mijn computer zonder problemen maar als ik dus het spel wil gaan spelen krijg ik deze melding

beasts and bumpkins could not load 'maptile.mfb'

wat betekend dit en wat kan ik hier aan doen?? ik wil zo graag dit spel spelen

mijn computer is een jaar oud

alvast hartelijk dank voor jullie antwoord
 
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het te maken heeft met de windows versie. Ik dacht dat dit spel alleen compatible is met 95 en 98. Als je 2000 of XP hebt zal dat het probleem zijn.

Oplossing: bij mij onbekend.
dacht wel ergens wat over gezien te hebben op een duitse site, maar weet niet meer waar.

sorry dat ik je niet kan helpen
 
Hey ik was benieuwd of het je al gelukt was met Beasts and bumpkins want ik heb opene weer zo'n zin om dat spel te spelen :D

Greetzz
 
jah, miss werkt het als je de compatibalitijd veranderd maar ik denk eerder dat er gwoon een fout in t bestand zit, hij zegt niet voor nix could not load ik weet niet of hij illigaal is maar miss ligt het daar aan.
wat je dan ook zou kunne doen is het bestand op je pc op te zoeken (via verkenner of zow) en als hij er niet bij staat is dat het probleem

suc6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]
 
Beast and Bumpkins

Je opent de cd dmv rechtsklikken openen dan klik je met je rechtermuis op setup.exe en dan klik je op eigenschappen daarna ga je naar compatibiliteit en vink je het hokje aan waarbij staat:

dit programma in deze compatibiliteitsmodus openen.
en klik je windows 95 aan.

nu installeer je het spel dmv van dubbel klik op setup.exe, kies je map het enigste wat je nog wel aan moet passen is de naam van de map die de pc automatisch geeft omdat hier tekens in voorkomen die de pc niet accepteert, dan maak je er bijvoorbeeld gewoon beastandbumpkins van .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan