litmanen10
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2006
Ik had vanmiddag office 2007 erop gezet. Dit leidde ertoe dat mijn huidige office 2002 verwijderd werd. Omdat het niet wou lukken met office 2007 wou ik doormiddel van een systeemherstel 2002 er weer op zetten. Nu staat dus 2002 er weer op maar ik kan mijn access bestand niet openen. Op school heb ik gewerkt aan access. Daar wou ik zonet nog even verder aan werken maar als ik het van blackboard (daar kunnen we bestanden van school opzetten) dan krijg ik onderstaande foutmelding. Als ik op openen druk krijg ik na een paar tellen automatisch de melding dat het alleen kan opgeslagen worden. Het oplsaan lukt wel maar bij het openen gaat het fout. Andere bestanden zoals word documenten kan ik wel gewoon openen als ik ze van blackboard af kan halen..
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Nog even dit: Nu ik een ander access bestand wil openen lukt het wel, zou het er dan aan liggen dat op school (ik meen) office 2000 in gebruik is..
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Nog even dit: Nu ik een ander access bestand wil openen lukt het wel, zou het er dan aan liggen dat op school (ik meen) office 2000 in gebruik is..
Bijlagen
Laatst bewerkt: