Foutmelding bij openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik had vanmiddag office 2007 erop gezet. Dit leidde ertoe dat mijn huidige office 2002 verwijderd werd. Omdat het niet wou lukken met office 2007 wou ik doormiddel van een systeemherstel 2002 er weer op zetten. Nu staat dus 2002 er weer op maar ik kan mijn access bestand niet openen. Op school heb ik gewerkt aan access. Daar wou ik zonet nog even verder aan werken maar als ik het van blackboard (daar kunnen we bestanden van school opzetten) dan krijg ik onderstaande foutmelding. Als ik op openen druk krijg ik na een paar tellen automatisch de melding dat het alleen kan opgeslagen worden. Het oplsaan lukt wel maar bij het openen gaat het fout. Andere bestanden zoals word documenten kan ik wel gewoon openen als ik ze van blackboard af kan halen..
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Nog even dit: Nu ik een ander access bestand wil openen lukt het wel, zou het er dan aan liggen dat op school (ik meen) office 2000 in gebruik is..

Bijlagen

• access foutmelding.jpg
    access foutmelding.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Kies voor het geopende Accesbestand voor "Opslaan als" en voeg aan de bestandsnaam bijvoorbeeld toe: "1". Sla dat bestand op in jouw locale map met Accesbestanden. Probeer of je "Bestandsnaam1" wel kunt openen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je 2002 opnieuw moet installeren.
Je kan 2002 en 2007 naast elkaar draaien. Je moet gewoon kiezen voor een andere directory.
Ikzelf heb 2003 en 2007 naast elkaar draaien. Voorheen ook nog 97 maar de klant ging gelukkig vrij snel naar 2003.

Ik zal het even opnieuw installeren want als ik een access 2002 bestand op blackboard van school zet, krijg ik dezelfde melding

en als je het bestand zoals in de foutmelding gesuggereerd wordt kopieert naar een lokale harde schijf? Is het dan wel te openen?

Is het bestand wel te openen in Acc2007?

Wat is dat blackboard waar je het over hebt?

ik zal office 2007 wel even opnieuw installeren.

Het bestand staat al op de c schijf.

Blackboard is een online programma van school waar we opdrachten in kunnen zetten maar bijvoorbeeld ook het rooster in kunnen zien..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan