foutmelding flashplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
mijn vrouw speelt het spel Farmville2 via Facebook, maar de laatste week komt er om de haverklap een melding, dat de flashplayer bezig is of niet reageert,
klikken op doorgaan of stoppen maakt geen verschil, firefox word dan afgesloten en start weer nieuw, ook het spel start dan weer automatisch,
dit gebeurt ook met IE11, ik hel div malen de flashplayer verwijderd, ook via het un-install programma, en daarna de pc nieuw gestart en de flashplayer nieuw geinstalleerd,
dit helpt dus niet, wat is aan de hand en hoe is dit op te lossen ?
zie de melding http://members.home.nl/jovebo/ScreenShot002.jpg

Probeer nog bij-installeren Adobe Shockwave Player let op dat is anders dan gewoon flash player ! enz.. en Adobe Air en je moet nog jouw Java Updaten> en Java ook in Invoeg Toepassingen toestaan ( >! ) enz..
KLIK--->> http://www.adobe.com/nl/downloads/.html

1xxpxy.jpg

In Internet Instellingen ( of in jouw browser instellingen ! ) moet je ook nog flash toestaan ( kijk screenshot ! ) plus actieveX filtering uitschakelen ( ! ) ..
ScreenShot012.jpg
35cpnxh.jpg

Volgende is dat je kan ook nog, bij Internet Opties / Geavanceerd / en bij Multimedia alles aan-vinken ! vervolgens na alles PC herstarten ...

Laatst bewerkt:
Mochten er mensen zijn met Chrome die dit probleem hebben: chrome://plugins en dan een van de twee Flash players uitzetten (één van de twee, niet beide), dat is meestal de 'PepperFlash'.

Als deze opties allemaal niet werken,, kan je simpelweg ook gewoon een andere browser proberen.
Bij mij heeft Firefox ook wat foutjes..

Probeer nog bij-installeren Adobe Shockwave Player let op dat is anders dan gewoon flash player ! enz.. en Adobe Air en je moet nog jouw Java Updaten> en Java ook in Invoeg Toepassingen toestaan ( >! ) enz..
KLIK--->> http://www.adobe.com/nl/downloads/.html

1xxpxy.jpg

In Internet Instellingen ( of in jouw browser instellingen ! ) moet je ook nog flash toestaan ( kijk screenshot ! ) plus actieveX filtering uitschakelen ( ! ) ..
Bekijk bijlage 214103
35cpnxh.jpg

Volgende is dat je kan ook nog, bij Internet Opties / Geavanceerd / en bij Multimedia alles aan-vinken ! vervolgens na alles PC herstarten ...

dag Royonix,
jij schrijft o.a.:
n Internet Instellingen ( of in jouw browser instellingen ! ) moet je ook nog flash toestaan ( kijk screenshot ! ) plus actieveX filtering uitschakelen ( ! ) ..
maar waar vind ik actieveX filtering uitschakelen ?

:( Heb je dat overzien ?? :( ?

Bekijk bijlage 214103 Internet Opties / Beveiliging / klik op aangepaste niveau ... en kom je bij aangegeven plaatje .

Zo namelijk bij Explorer gaat ..

Laatst bewerkt:
ja Royonix
helaas had ik die printscreen niet gezien,
maar nu dus gevonden,
thnx voor de info,
heb alles gedaan zoals beschreven is,
hoop dat die melding nu niet meer verschijnt

Laatst bewerkt door een moderator:
en toch weer die melding over die plugin op de pc van mijn vrouw, moet dan via taakbeheer alles beeindigen, daar start het spel weer, tot er weer na enige tijd die melding komt !
ik heb de aanwijzingen van Royonix uitgevoerd op haar pc;
als het spel Farmville2 op mijn pc word gespeeld, is er geen probleem
zie de melding, die verschijnt op haar pc:
pluginV.jpg

wat nog te doen ?
dit is wat onderin die melding staat:
Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH

Naam van de toepassing: plugin-container.exe

Versie van toepassing: 30.0.0.5269

Tijdstempel van toepassing: 53914233

Naam van foutmodule: mozalloc.dll

Versie van foutmodule: 30.0.0.5269

Tijdstempel van foutmodule: 53911393

Uitzonderingscode: 80000003

Uitzonderingsmarge: 0000141b

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie 1: 0a9e

Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Aanvullende informatie 3: 0a9e

Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Lees de onlineprivacyverklaring:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:

C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Laatst bewerkt:
:( Jeh hier zal moeten toch Firefox gebruikers meer helpen kunnen denk ik, ik weet zooo weinig over Firefox instellingen :o

:( Jeh hier zal moeten toch Firefox gebruikers meer helpen kunnen denk ik, ik weet zooo weinig over Firefox instellingen :o

dit gebeurt ook in Firefox, daar is ook die melding (schermopname) van

overigens in IE11 komt ook een melding dat de flashplayer is gecrash'd

ik heb gisteren nog de pc geformatteerd en windows 7 opnieuw geinstalleerd, ook weer de instellingen aangepast, flah en shockwaveplayer en java is ook geinstalleerd;

toch weer die melding dus, is om gek van te worden :-(

:) IE-11 ?? dus ? ik wil voor geen goud hoger dan IE-9 verder, werk als een zonnetje alles krijg ik ook updates voor die IE9 ik kan alle games OFF of ON-line spelen, alle functies van Flash en Java Silverlight en DirectX enz..werken ze en eindelijk met een woord weet ik nog steeds niet i.v.m. games wat ik niet kan enz...
Voor bepaalden zakelijke zaken gebruik ik af/ en toe Chrome en That's IT ! wat wil je nog meer ? :( ?

snyur6.jpg

P.S. Inderdaad over Firefox instellingen weet ik weinig :o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan