• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding in Excel met facturering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryjax

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Ik heb een bestaand Excelfactureringsprogammaatje aangepast naar mijn wensen en het werkt perfect. Echter nu ik deze versie bij m'n vriend wil laten draaien krijgt ie elke keer een foutmelding "NAME1 not found". Wie kan mij vertellen waarom het wel op mijn PC werkt en bij hem dus niet ??

Alvast bedankt voor het meedenken.
Harry

Heb je soms die namen gelinkt vanuit een ander programma of bestand dat bij u wel op de pc staat en niet bij je vriend?
Stuur je bestand anders eens mee als bijlage?

wannneer krijg je die melding ?
bij het openen of in 'n bepaalde cel
want dan moet je via foutmelding toch kunnen achterhalen waar ie die naam aant zoeken is :(

op moment dat je de factuur wilt opslaan dan worden er aut. een aantal dingen gecheckt of ze wel zijn ingevuld. Indien ik het bestand toch heb opgeslagen en bij hem open moet het toch werken omdat ik ook al eens dat bestand op mijn werplek heb geopend en daar werkte het ook.Helaas ben ik nu op m'n werk en heb het bestand niet bij mij maar zal dat vanavond even toevoegen.

Harry

Indien je het programma zelf geschreven hebt, dan zou je die NAME1 toch bekend moeten voorkomen?

Een gedefinieerde naam?
Naam van een besturingselement?
Naam van een macro?

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan