Foutmelding Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een eerder bericht weggehaald, mogelijk gaat het om de grootte per email en niet om de grootte van een emailbox. Kan dat zo gauw ook niet vinden op hun site, slordig.

Laatst bewerkt:
Hoi Gezina, de mailbox zal wel al groter zijn geworden, maar dat heeft denk ik niet te maken met wat je per keer aan MB's versturen kunt.

Geplaatst door Lerosa
Hoi Gezina, de mailbox zal wel al groter zijn geworden, maar dat heeft denk ik niet te maken met wat je per keer aan MB's versturen kunt.

Heb mijn eerdere post idd aangepast. :)

Nou breekt m'n klomp alweer!
Op de site van de Gebruikersvereniging van Multikabel, MVG:
Zojuist heeft Multikabel ons duidelijkheid verschaft over hoe groot email attachments nu eigenlijk mogen zijn. Daar bestond verwarring over. Op de site van Multikabel was daar n.l. niets over te vinden. Een FAQ daarover wordt inmiddels gemaakt.

Maximale grootte email attachments:
5 MB voor webmail 10 MB voor normale mail
http://mgv.multikabel.nl/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=150
Geplaatst op Tuesday 09 November 2004 @

En op de site van Multikabel toch gevonden: Wat is de maximale omvang van e-mail attachments?
U kunt bij Multikabel tot 10 MB aan attachments per e-mail versturen. Via webmail geldt er een beperking van 5 MB per e-mail.
http://www.multikabel.nl/consument.php?page=vgv_inet_cons&l=3&m2=4&pp=vgv#25

Ietsie nie kloppie...:8-0:

Nee er klopt zeker iets niet... ik had de vraag voorgesteld aan Multikabel en het antwoord daar was toch wel max 6MB dat zou misschien al problemen opleveren... raar hoor!

Geplaatst door Lerosa
Het lag dus aan de provider... Quicknet.
Je kunt bijlages van max 6 MB zenden, en de bijlages die ik stuur zijn vaak net even boven de 7 MB, dus daar ligt het probleem.
Iedereen bedankt voor de antwoorden en het meedenken.:thumb:

Dacht ik al :D

Maar zo raar is dat niet dat je per bijlage maar 6 MB mag versturen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan