foutmelding PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofieke

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
hallo,
wie kan mij helpen?
ik krijg elke keer dezelfde foutmelding en heb er anders nooit problemen mee,alleen sinds ik een nieuwe update heb gehad!

foutmelding:
...... kan niet geopend worden omdat dit bestandstype niet word ondersteund of omdat het bestand is beschadigd (omdat het bijvoorbeeld als e-mailbijlage is verzonden en niet correct is gedecoddeerd)

alvast bedankt!

welke reader?

Neem aan dat je het over adobe pdf reader hebt.

afhankelijk van je manier van installeren; je zou kunnen proberen of het compleet verwijderen (dus de-installeren en opschonen met b.v. CCleaner, ook het register) en dan opnieuw installeren (indien aanwezig, de eerdere versie) het probleem oplost.

Dus eerst deze versie weg, schoonmaken, (oude) versie installeren, werkt dat, dan oude versie de-installeren en nieuwe versie installeren.

Wat je ook kan proberen is een alternatieve pdf reader installeren - dat kan er naast en hoeft niet in plaats van - en eens zien of dat het probleem al oplost.

Prettige pdf readers zijn b.v Foxit free viewer
of Nuance

nitro pdf reader is ook zeer fijn en laat geen scripts uitvoeren, de meeste virussen worden via pdfs verspreid omdat er vaak geen beveiliging voor scripts in pdf readers is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan