Ik kan alleen speculeren, want ik heb de website niet gemaakt.
Ik verwacht dat je een nieuw publiek ip-adres hebt gekregen met de herstart van de routermodem van de provider, en de website werkt (bijv.) met .htaccess die bepaalde ip-adressen doorstuurt naar een (niet-werkend) gedeelte van de website, waarbij jij nu (met het nieuwe ip-adres) toevallig niet (meer) valt in 1 van de reeksen die de webprogrammeur in (bijv.) .htaccess heeft staan.
Bedenk hierbij dat Mobiel Internet weer andere reeksen publieke ip-adressen gebruikt dan de vaste provider van easyman3008, en hij (vergelijkbaar met mijn speculatie over jou) via Mobiel Internet een publieke ip-adresreeks gebruikt die niet in (bijv.) .htaccess wordt doorgestuurd.
Overigens kan (maar dat is wel heel speculatief) het zo zijn dat in de firewall van de web-hosting van die website vergelijkbare regels worden gehanteerd. Dat zouden dan portforwarding regels zijn, maar zoiets verwacht ik niet van web-hosting, dus mijn inschatting is nog steeds dat de website-programmeur 'prutswerk' heeft afgeleverd.
Dat op een website waar e-commerce op wordt gedaan je (bijv.) F5 danwel Ctrl-F5 moet gebruiken is al slecht, want eigenlijk hoort de website-programmeur een (relatief korte) meta refresh in te stellen, bijv. voor nieuwe producten/nieuwe prijzen etc.
Tijs.