foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
63
Ik krijg bij sommige sites een foutmelding en als ik er op klik sluit ie alles webpagina's af, wel heb ik er een ander java virtualm. opgezet, zou dat de reden kunnen zijn ? En weet iemand welke ik voortaan moet hebben, want elke keer als ik mn pc formatteer, zet ik de verkeerde op.
 
Laatst bewerkt:
ja heb ik erop gezet maar de foutmelding blijft hetzelfde
 
Ik ben zo eigenwijs toch te wijzen op deze Sun Site
Het gaat dus om de J2SE(TM) Runtime Environment 5.0 Update 7 .
 
Laatst bewerkt:
hahaha, die heb ik er precies opgezet inderdaad, maar het probleem blijft zich voor doen. kan t aan iets anders liggen ?
 
Hadji zei:
...Ik krijg bij sommige sites een foutmelding en als ik er op klik sluit ie alles webpagina's af...

Tja...we beginnen opnieuw.

Welke browser gebruik je?

Wat is de precieze tekst van de foutmelding?
 
hoe kan ik de precieze fout zien, want hij geeft bij sommige sites aan dat er een fout is opgetreden en kan de pagina niet goed weergeven, dan doe ik ok, krijg ik rapport verzenden of niet verzenden, klik ik er een, sluit ie de webpagina af
 
Gebruik je Internet Explorer?

Zet dan je Internetbeveiliging op "Standaard"

en bij "Geavanceerd" van Internetinstellingen klikken op "Standaardinstellingen herstellen".

Verwijder de Tijdelijke internetbestanden en probeer opnieuw.

Als je Firefox gebruikt probeer dan net zoiets, ik heb geen verstand van Firefox.
 
gebruik je soms IE 7 beta 2??
Toen ik die gebruikt kreeg ik ook regelmatig foutmeldigen update naar beta 3.
Voor zover ik weet komt het niet meer voor bij beta 3.
 
@ compudoc: beta 3 heb ik er ook alweer af gegooid, b.v. cookies bewaart-ie niet.
 
Cookies en Internet Explorer 7 beta 3.

Hoi,

@Boeing_737: had/heb je dit probleem http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=16491 met de cookies in IE 7 bèta 3 ook?

In ieder geval heb ik al van alles geprobeerd, maar het forum herkent in IE7 bèta 3 de opgeslagen cookies als administrator niet. Dit is overigens bij mij ook het geval met een aantal schoonmaakprogramma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan