OddwOrld
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jul 2001
Hallo,
kan mij iemand helpen?
steeds als ik IE 6 open en daarbij wordt een site geopend met FLASH, loopt de browser na een tijdje vast, en komt met de mededeling dat er een foutmelding was met FLASH.OXC, dat die eventueel aan MICROSOFT gestuurd kan worden en vervolgens wordt de browser opnieuw opgestart.
ik heb flash opnieuw al eens geinstalleerd,
nieuwste versie,
ik heb al eens een andere videokaart geprobeert,
ik heb alle mogelijke updates geprobeert,
ik heb alle hardware al eens losgehaald om te kijken of
hier het probleem lag
ook virusscanners geprobeert,
windows 98 opnieuw erop geknald,
ook heb ik FLASH al eens gedeinstalleerd en dus zonder gesurfd, hierbij wordt men constant bestookt met de mededeling of men FLASH wilt -installeren (erg irritant), en daarbij kunnen sommige sites niet eens bekeken worden zonder dus.......
daarbij komt dat ik ook erg vaak andere foutmeldingen krijg met bijvoorbeeld
-MSHTML
-JAVA en nog iets
- en diverse andere
allemaal op dezelfde wijze, dat er een fout is opgetreden en men de melding naar MICROSOFT kan sturen en alles opnieuw wordt opgestart ( de browser dan )
daarbij komt het weleens voor dat de pc zomaar plotseling opnieuw opstart, en soms tijdens surfen maar ook hierbuiten verschijnen regelmatig blauwe schermen, of zelfs een zwart scherm en doet niets het meer.
rara wat is er aan de hand? softwarematig of is er in de pc iets niet pluis
Groetjes OddOrld
kan mij iemand helpen?
steeds als ik IE 6 open en daarbij wordt een site geopend met FLASH, loopt de browser na een tijdje vast, en komt met de mededeling dat er een foutmelding was met FLASH.OXC, dat die eventueel aan MICROSOFT gestuurd kan worden en vervolgens wordt de browser opnieuw opgestart.
ik heb flash opnieuw al eens geinstalleerd,
nieuwste versie,
ik heb al eens een andere videokaart geprobeert,
ik heb alle mogelijke updates geprobeert,
ik heb alle hardware al eens losgehaald om te kijken of
hier het probleem lag
ook virusscanners geprobeert,
windows 98 opnieuw erop geknald,
ook heb ik FLASH al eens gedeinstalleerd en dus zonder gesurfd, hierbij wordt men constant bestookt met de mededeling of men FLASH wilt -installeren (erg irritant), en daarbij kunnen sommige sites niet eens bekeken worden zonder dus.......
daarbij komt dat ik ook erg vaak andere foutmeldingen krijg met bijvoorbeeld
-MSHTML
-JAVA en nog iets
- en diverse andere
allemaal op dezelfde wijze, dat er een fout is opgetreden en men de melding naar MICROSOFT kan sturen en alles opnieuw wordt opgestart ( de browser dan )
daarbij komt het weleens voor dat de pc zomaar plotseling opnieuw opstart, en soms tijdens surfen maar ook hierbuiten verschijnen regelmatig blauwe schermen, of zelfs een zwart scherm en doet niets het meer.
rara wat is er aan de hand? softwarematig of is er in de pc iets niet pluis
Groetjes OddOrld