Hallo allemaal,
Op mijn website heb ik een flash object staan. (een deel van) De bovenkant van dit object is transparant, dat betekend dat ik achter dit transparante gedeelte een frame of tekst (whatever) kan plaatsen. Ik wil namelijk een frame over dit flash object heen hebben, dat lukt mij niet vandaar dat ik het erachter ga plaatsen en zodoende het flash object transparant gemaakt heb. Ik heb nu deze code gebruikt:
Zonder de div zou het frame gewoon boven het flash object staan. Nu met de div had ik gehoopt dat het frame er gewoon overheen (of erachter, aangezien het nu toch transparant is) gezet wordt. Dit gebeurd echter niet en daarom moet ik het 130 pixels naar beneden gooien, maar die 130 pixels blijft loze ruimte en dat wil ik niet.
Het is een beetje een lastige kwestie en ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is, wellicht dat iemand mij verder kan helpen.
Alvast bedankt
Justin
Op mijn website heb ik een flash object staan. (een deel van) De bovenkant van dit object is transparant, dat betekend dat ik achter dit transparante gedeelte een frame of tekst (whatever) kan plaatsen. Ik wil namelijk een frame over dit flash object heen hebben, dat lukt mij niet vandaar dat ik het erachter ga plaatsen en zodoende het flash object transparant gemaakt heb. Ik heb nu deze code gebruikt:
HTML:
<table width="832" height="324" align="center" id="table3" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td align="center" width="829" height="324" border="0" background="/2008/center.PNG">
<div id="13" align="left" style="position: relative; left: 33px; top: 130px;" width="694" height="130"><iframe src="/2008/nieuws.html" name=nieuws width="694" height="130" frameborder=0 scrolling="no"></iframe></div>
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="762" height="324" id="banneronderin" align="middle">
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /><param name="wmode" value="transparent">
<param name="movie" value="/2008/banneronderin.swf" />
<embed src="/2008/banneronderin.swf" quality="high" bgcolor="#C7E4FF" width="762" height="324" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>
</td>
<td width="3"></td>
</tr>
</table>
Zonder de div zou het frame gewoon boven het flash object staan. Nu met de div had ik gehoopt dat het frame er gewoon overheen (of erachter, aangezien het nu toch transparant is) gezet wordt. Dit gebeurd echter niet en daarom moet ik het 130 pixels naar beneden gooien, maar die 130 pixels blijft loze ruimte en dat wil ik niet.
Het is een beetje een lastige kwestie en ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is, wellicht dat iemand mij verder kan helpen.
Alvast bedankt
Justin
Laatst bewerkt: