Frame pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

jason12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
wie oh wie kan me helpen heb er een kratje bier voor over :thumb:

deze pagina is me html http://members.chello.nl/j.janssen18/ en design heb plaatjes ff niet mee geuploaded.

ik wil dus deze pagina precies het zelfde alleen dan met frames dus de zijkanten het logo kleine voor het menu en dan de rest in het midden waar alles inkomt. dus totaal 5 frames wie oh wie kan mij een plezier doen en me er ff mee helpen.

Ik merk dat je niet zo heel erg in het webdesignen zit. Heb je het al geprobeerd via frontpage? deze kan heel makkelijk en snel zoveel frames aanmaken als je wilt...

krijg je niet het resultaat wat ik bedoel:cool: iemand met goed verstand van zaken heeft dit in 5 min opgelost

Ik was al ff aant gluren... Heb de 5 frames wel voor elkaar gekregen... alleen is het 1 lange links en daarnaast 4 onder elkaar... krijg het alleen nog niet voor elkaar om er 1tje rechts te krijgen. Heb tot nu toe in ieder geval dit:

PHP:
<frameset cols="*,82%">
	<frame name="left" src="new_page_2.htm">
	<noframes>
	<frameset rows="64,25%,*,*">
	<frame name="top" src="new_page_7.htm" target="middle">
	<frame name="middle" src="new_page_6.htm" target="bottom">
	<frame name="bottom" src="new_page_5.htm">
	<noframes>
<frameset cols="100">	
	<frame name="right" target="right" src="new_page_3.htm">
	<noframes>

Heeft iets met die Cols te maken. Hoe het precies werkt ben ik ook nog niet achter:P

Misschien dat een ander het hiervandaan kan overnemen dat daarbij een lampje gaat branden. Bij mij ist licht ff uit op t moment...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan