Freecom externe HD probleem vastloper PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb meegemaakt dat het twee uur duurde.

Maar dan zitten er fouten op je schijf of hij is erg groot.

Hij moet dan nl. veel controleren, want hij gaat de hele schijf af of er ook bad sectors in zitten. en dat mag best een paar uur duren.

Eric.:thumb:

Ah, dan laat ik hem aijn gang maar gaan
Die andere tip zal ik daarna nalopen

Ga eens naar computerbeheer en kijk wat hij daar zegt.

Config scherm, systeem beheer, Computer beheer, Schijf beheer.

Staat hij daar online en in orde ??

Schijf-beheer.jpg

Ja , Online en in orde

O ja, Schijfcontrole heb ik afgebroken, hij was vanmorgen op de laptop nog maar op 6 blokjes. Dat staat nu de PC te doen....en die is inmiddels al een stuk verder )
Ik heb degene gebeld waar ik de PC heb gekocht. En die hem van de week heeft nagekeken. Hij zegt, dat de USB-poorten OK zijn, maar dat het bijna zeker is dat deze Freecom en mijn PC elkaar niet verdragen. Dat er een conflict ontstaat tussen beide. Hij kijkt er vanavond naar, of ie iets kan verzinnen waardoor dat probleem opgelost wordt.

En ik heb inmiddels contact gehad met nog een expert, die vroeg wat voor merk Moederbord ik heb: ASUS/ATI. Hij beweert dat dat merk regelmatig problemen heeft met de USB-poorten en dat daar een patch voor is. Komt je dat bekend voor?

Laatst bewerkt:
Twee zaken

Als iemand zegt dat hij expert is en claimt dat de FreeCom ruzie zoekt, klets hij uit zijn nek.

Nummer twee heeft gelijk, dan moet je je bios updaten. Maar geef dan eerst eens wat meer info. Dan kunnen we zien of het nodig is. Want als je geen ervaren knutselaar bent, is flashen niet zonder gevaar.

Als iemand zegt dat hij expert is en claimt dat de FreeCom ruzie zoekt, klets hij uit zijn nek.

Nummer twee heeft gelijk, dan moet je je bios updaten. Maar geef dan eerst eens wat meer info. Dan kunnen we zien of het nodig is. Want als je geen ervaren knutselaar bent, is flashen niet zonder gevaar.

Hij heeft de BIOS geupdate en dat helpt niet.
Alle 'andere merken' externe HD's die hij vandaag aan mijn PC gehangen heeft, doen het gewoon.
Deze Freecom doet het op alle PC's waar hij hem vandaag op heeft uitgeprobeerd, behalve op de mijne. Formatteren heeft daar niets aan veranderd.
Ik ga maar proberen hem te ruilen voor een ander merk.
Bedankt voor al je tijd

FreeCom

Dan zou ik toch met Delft bellen, want dan krijg je echt een nieuwe hoor.

Eric.

Dan zou ik toch met Delft bellen, want dan krijg je echt een nieuwe hoor.

Eric.

Ik heb hem gekocht bij Office Centre, zit inmiddels wel over de 2 weken dat ik hem gekocht heb, doordat we in 1e instantie mijn PC de schuld gaven van de opstartproblemen. Ik heb hen gebeld en ik mag ermee terug komen en dan zien we wel wat ze voor oplossing bieden.

Ik bedoelde FreeCom

Had de mijne bij Conrad gekocht, maar kreeg gewoon een nieuwe toen hij het niet deed.

Dus bellen naar Delft. Zie de freecom site 015-888 0 110

Eric.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan