Front Panel USB werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chillpascal

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Beste Helpmij-leden.

Laatst heb ik hier advies gevraagd voor het samenstellen van een nieuwe computer.
Hier ben ik compleet uit gekomen en ben zeer tevreden met de PC.
Link topic Link winkelmandje

Wel heb ik een probleem. De USB poorten in de case werken niet, de geluids- en microfoon-ingang werken wel.

Ik heb al geprobeerd de drivers van mn Asrock mobo te installeren, de kabels er opnieuw in te pluggen enzo, niks lijkt te helpen.

Ik heb al op google gezocht en het lijkt of veel mensen dit probleem hebben, maar op geen van de forums wordt een duidelijk antwoord gegeven, misschien iemand hier?

Alvast bedankt

Groeten Pascal

Misschien staat er iets in je BIOS uit of zijn er jumpers op je MOBO die niet goed staan.

Groeten Marcel

Alles in de BIOS staat op enable.

Wat bedoel je precies met dat 2e? De jumpers op mn MOBO?

Op sommige MOBO's zitten jumpers (die 2 pinnetjes verbinden met elkaar) om een bepaalde instelling te bewerkstelligen of jist ongedaan te maken, maar volgens mij zitten er op de meeste moderne toetsenborden geen jumpers meer.
Ik zie zojuist ook bij de specs van je MOBO dattie jumperfree is en dat je dus alles wat je kunt stellen in je BIOS moet doen.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Hmm bedankt,

Ik kreeg zojuist een melding dat een USB controller niet goed was geinstalleerd, wat ik eerst niet kreeg.

Nu zoek ik die drivers op internet (met die knop gewoon) maar hij vind niks.
Kan ik hier nog wat aan doen?

Ja op die site staat precies wat er ook op de cd-rom staat.
Het probleem is dat er enkel een usb 3.0 driver op staat.
De USB 2.0 op het MOBO zelf doen het wel, de USB 2.0's van de case aan de voorkant doen het niet.
Dat is het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan