Frostwire

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopijo

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
10
Is er iemand op dit forum die mij door frostwire kan loodsen.
Ik snap er niets van, met downloaden van miziek krijg ik verkeerde of vreemde geluiden maar niet dat ik graag zou horen. Met film downloaden hele kleine stukjes en geen ondertitel wie kan mij vertellen hoe ik het moet doen????Vr.Gr.J.
 
Frostwire is hetzelfde als limewire, leuk om muziek mee te downloaden, maar niet voor films en software (software via frost/limewire is trouwens ontzettend link omdat deze 9 van de 10 keer virussen bevatten, je hebt mazzel als je pc niet al vol ziet met virussen !!!)

Als je films wilt downloaden moet je, je aanmelden bij een nieuwsgroep of gebruikmaken van torrents.

Klinkt misschien ***lig maar uitleg moet je maar via google gaan zoeken, want anders kan ik hier 20 pagina's vol gaan lopen tikken, er zijn genoeg forums met uitleg, films downloaden + ondertiteling is ook weer iets heel anders, je moet adressen weten en ook de software hiervoor hebben !!

Orienteer jezelf eerst een beetje voordat je meteen vragen gaat stellen, over verschillende onderwerpen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je beatwoorden van mijn vraag.
Ik had al een beetje een vermoeden dat er iets niet goed was en heb het er dus ook
gisteren helemaal afgehaald... virusscanner er overheen laten lopen.. ik ga nu verder zoeken. bedankt Gr.J.
 
Super als muziek download programma is het wel zeer geschikt hoor gebruikt dezelfde servers als limewire.

Als je in de toekomst ergens niet uitkomt en het is iets kleins PM me dan maar ff ok.

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan