FrostWire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik dacht ik zal eens een ander programma proberen want BitComet wat ik altijd met volle tevredenheid heb gebruikt gaat steeds fout. Steeds komt er een pop up dat er geen verbinding meer is met Bit Comet en dan is alles afgebroken.
Ik zag op een forum dat FrostWire een goed programma is maar ik krijg het niet echt aan de gang.
Er is 1 item aan het downloaden en er staan nog 3 items maar daar staat afgebroken achter. Ik heb geen idee maar hoe krijg ik die nu aan de gang want je kunt toch wel meer dan een item tegelijk downloaden? De pport van mijn router staat ook open.
Weet iemand hoe het precies werkt?

Bij mij heeft het vroeger toch gewerkt.Er kunnen er in wacht staan,en nog een heleboel dingen.
Meestal geduld hebben loont.
Frostwire openen en in de bovenste balk kiezen ,op help,dan frostwire ondersteuning,dan op F.A.Q. klikken.
Hopelijk vindt ge daar uw antwoorden.

Gebruik je Frostwire voor bittorrent downloads of via het gnutella netwerk?
Voor bittorrent zou je ook eens kunnen kijken naar utorrent, werkt bij mij al een hele tijd zonder problemen.

Gebruik je Frostwire voor bittorrent downloads of via het gnutella netwerk?
Voor bittorrent zou je ook eens kunnen kijken naar utorrent, werkt bij mij al een hele tijd zonder problemen.

Gewoon voor torrents van ikmoetdevoorwaardenvanhelpmijnogeenslezen.com
Is utorrent voor alle torrents want het gaat ook wel langzaam bij FrostWire en dan maar een link tegelijk met max 400 kb/s.

Laatst bewerkt door een moderator:
De snelheid die je behaald met een torrent is afhankelijk van het aantal seeders (uploaders) en peers (downloaders). Het pogramma heeft wel enige invloed op de snelheid maar zou als het goed is geen wereld van verschil moeten zijn.
uTorrent heeft wel als voordeel dat het een klein en licht programma is waardoor de rest van je systeem er minder 'last' van heeft als het programma aan het werk is.

@janwitloof
Dit verloopt via het gnutella netwerk, dan ben je erg afhankelijk van het aantal aanbieders en of deze de pc aan hebben staan. Over het algemeen bieden torrents wat meer zekerheid en is het aanbod kwalitatief beter.

uTorrent werkt prima, bedankt

Geen problemen meer met mijn laptop, kwam dus waarschijnlijk door Bitcomet, dus dit probleem is opgelost

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan