FTD install lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

altinok

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Berichten
79
Ben bezig om FTD te installeren, alleen lukt het mij niet. Ik krijg de melding van Error opening file for writing c:/program files/ftdv3.8/ftdv3.exe en daarna: c:\program files\ftdv3.8\support.dll



Wat kan ik hier aan doen?
 
Probeer zowieso even FTD opnieuw te downloaden (de laatste versie) en dan opnieuw!
 
Verplaatst P2P --->>> Nieuwsgroepen / Newsreaders / FTD.
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad.

Verwijder de oude FTD map door naar C:\Program Files\ te gaan en de map FTD handmatig te verwijderen.
Ik gok dat je onder Windows Vista werkt?

Start nu de installatie eens opnieuw en kijk wat er gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem gehad.

Verwijder de oude FTD map door naar C:\Program Files\ te gaan en de map FTD handmatig te verwijderen.
Ik gok dat je onder Windows Vista werkt?

Start nu de installatie eens opnieuw en kijk wat er gebeurt.

Er staat niks op de Program Files, geen oude map dus. Alleen op de menu start, maar die is dan ook helemaal leeg. Als ik erop klik, dan zoekt ie een snelkoppeling, wat tie niet kan vinden.
 
Ftd

Er staat niks op de Program Files, geen oude map dus. Alleen op de menu start, maar die is dan ook helemaal leeg. Als ik erop klik, dan zoekt ie een snelkoppeling, wat tie niet kan vinden.
ik heb er ook problemen mee,ik heb alles verwijdert om opnieuw te dfownloaden,nu staat er alleen nog een icoontje bij snelstarten,via msconfig kan ik het niet vinden dus ook niet verwijderen..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen vista, maar heb bij meerdere mensen gezien dat de uac(user account control) in vista soms wel eens de raarste problemen laat opduiken. Zet deze eens uit en probeer de installatie eens opnieuw.
 
Lijkt het niet verstandiger om met vragen over FTD software op het forum van FTD je vraag te stellen??
forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan