ftd onder vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

the greatest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een vraag. Via een kennis heb ik de geprobeerd ftd te installeren, maar het lkt met niet omdat ik werk met vista
Is er iemand die mij kan helpen om dit programma te laten werken onder vista?

Alvast bedankt voor je medewerking

the greatest
 
Welkom op Helpmij.:)

FTD werkt gewoon onder Vista hoor. Je moet even de laatste versie van hun site downloaden.
 
Verwijderen en opnieuw installeren wil niet?
 
Het bestand is een icoon en kan zover ik weet gewoon in de map geplakt worden waar je het progje geinstalleerd hebt. Misschien kan opnieuw het programma downloaden ook helpen. Werkt dit niet, vraag een vriend of iemand anders om een kopie van het programma. Knippen plakken doet wonderen.

Zaegra
 
Probeer is op de ftd icoon rechtermuisknop opties of eigenschappen>compibiliteit>veranderen naar windows xp en dan onderin als administrator aanvinken.Moet lukken.

heb je m juist niet kunnen installeren doe dan precies hetzelfde met de installbestand.

suc6
 
FTD is gewoon voor Vista geschikt hoor. Je hoeft niks met compatibiliteits modus te doen. Gewoon de laatste versie downloaden.
 
FTD is gewoon voor Vista geschikt hoor. Je hoeft niks met compatibiliteits modus te doen. Gewoon de laatste versie downloaden.


Ik gebrukik zelf ook vista heb gisteren voor t eerst ftd gedownload.Had hetzelfde probleem heb gedaan wat ik hierboven deed en hij deed het.(het was ook de laatste versie).

Het hoeft niet perse te lukken,is maar een idee om meneertje verder te helpen.
 
De oorspronkelijke post is van Juli 2008, denk dat het inmiddels wel gelukt is. Daarbij is er ook alweer een paar nieuwere versies van FTD uitgekomen sinds die tijd.:)
 
De oorspronkelijke post is van Juli 2008, denk dat het inmiddels wel gelukt is. Daarbij is er ook alweer een paar nieuwere versies van FTD uitgekomen sinds die tijd.:)

heb helemaal niet op de datum gelet joh :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan