FTD update

Status
Niet open voor verdere reacties.

deveron

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hallo ik had even een vraag.
Je moet ftd nu update anders doet hij het niet meer maar ze hebben nu de link van nzb weg gehaald maar hoe moet ik nu de films en de spellen binnen halen?
Kan iemand mij aub helpen.

Meeste posters uploaden hun bestanden vaak ook onder dezelfde naam als de naam van de betreffende download in de FTD post.

Als de Bestandsnaam bijvoorbeeld >> rzr-etw unknowns

Dan ga je bijvoorbeeld naar *KNIP* (een NZB zoekmachine) en vul je de bestandsnaam in. Om te controleren welk van de zoekresultaten de juiste download is (wanneer je meerder resultaten krijgt tenminste) dan kijk je eerst wie de poster is. In dit geval is dat Unknowns en kijk je in welke newsgroep deze staat, In dit geval a.b.cores De oude NZB button deed overigens precies hetzelfde. De bestandsnaam uit de post in FTD werd gewoon gekopieerd in een NZB zoekmachine. Alleen nu moet je het alleen handmatig doen.

NZB downloaden en wachten tot je newsreader klaar is met het downloaden van de benodigde bestanden.

Daarenboven kun je idd ook Watchdog gebruiken. Alhoewel, misschien dat FTD in de toekomst ook wellicht aanpassingen moet maken aan watchdog als BREIN weer gaat zeiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Met de door mij genoemde plugin hoeft dat dus allemaal niet!

Link naar de NZB zoekmachine verwijderd. Gezien hier mee ook illegale content te vinden is.

ja ik heb koala gedownload en hoe doe ik hetdan
ze komen bij mij als 2 verschillende programmas erop te staan

FTD openen, dan pas Koala openen. Je ziet dan vanzelf boven in FTD de Koala knop staan.

Zo niet.....

Juist ipv FTD opnenen Koala openen, dan opent FTS automatisch ook met de Koala knop geintegreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan