ftp-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Ik heb op mijn ftp iets fout gedaan denk ik, er is iets mis met de proxie ofzoiets (aan de foutmelding te zien dan), weet iemand hoedat ik dit moet oplossen?

Kunnen jullie trouwens ook even de snelheid van het downloaden testen?, wel je rechter-muisknop gebruiken en dan ''Doel op slaan als'' of ''Save target as'' kiezen!!!!

[edit] bij mij doet de download het niet eens, bij jullie wel? [/edit]

[edit] oh ja, in de foutmelding staat ook dat plakken (dus ook downloaden denk ik) niet mogelijk is, had ik niet gezien.:rolleyes: [/edit]

Laatst bewerkt:
En met een foutmelding iets van een proxy ofzo kunnen we niks mee.

Geplaatst door Raymond Bos
Bij mij werken allebei je linken niet:(

DAMN!, nee heh, zal die rotrouter wel weer zijn, doet ie het bij iemand anders wel?

Geplaatst door m@rio
En met een foutmelding iets van een proxy ofzo kunnen we niks mee.

Ik dacht eigenlijk dat jullie de foutmelding ook konden zien, maar aangezien de ftp niet werkt dus niet:

*foto weggehaald wegens veiligheidsmaatregelen (mijn ip adres stond hier in)*

Laatst bewerkt:
Hier werkt niks.

Krijg wel foutmeldingen, time out, geen toegang, e.d.

Laatst bewerkt:
Sorry voor dat, maareeeh werkt *tekst weggehaald wegens veiligheidsmaatregelen (mijn ip adres stond hier in)* ook niet?

Laatst bewerkt:
bij mij komt dit venster:

[mod edit] link verwijderd op verzoek van Stinuz [/mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door Stinuz
Sorry voor dat, maareeeh werkt [mod edit] IP adres verwijderd op verzoek van Stinuz [/mod edit]

NEE

Krijg wel verbinding maar geen toegang (wachtwoord?).
Wat betreft het downloaden, probeer eens een ander bestand dat niet de extensie .exe heeft. Wordt nogal eens geblocked in ftp programma's.....

*text weggehaald wegens veiligheidsmaatregelen (mijn ip adres stond hier in)*

Gebruikersnaam: helpmij
Wachtwoord: helpmij

Laatst bewerkt:
Maak anders eens een test accountje en post naam+wachtwoord. Anonymous wordt niet ondersteund...

volgende foutmelding krijg ik:
(bijlage)

Bijlagen

• geentoegang.jpg
    geentoegang.jpg
    15 KB · Weergaven: 37
Geplaatst door maxscavenger
Wat betreft het downloaden, probeer eens een ander bestand dat niet de extensie .exe heeft. Wordt nogal eens geblocked in ftp programma's.....

Ik had het ook al geprobeerd met een .mov bestand werkt ook niet, een uurtje geldeden werkte alles prima:confused:

Geplaatst door maxscavenger
Maak anders eens een test accountje en post naam+wachtwoord. Anonymous wordt niet ondersteund...

Dat word dan als het goed is ftp://helpmij:helpmij@cencured/

Als hij het dan nog niet doet ligt het waarscheinelijk aan de router, de poorten 21 en 18 staan al open.

Laatst bewerkt:
Helaas...

[mod edit] bijlage verwijderd op verzoek van Stinuz [/mod edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan