Fuifsite van jeugdvereniging

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Mettes

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Dag iedereen

Wil er eens iemand kijken naar de site van onze fuif van de jeugdvereniging voor ik deze definitief online plaats? http://fuif.chirojongensbaal.be

Voor de line-up weet ik nog niet hoe ik het ga doen. Zoals [op de vorige siteniet meer van toepassing]of zoals op deze site (volledige site wordt nog een hermaakt).

Wat denken jullie ervan alle opmerkingen welkom.

Laatst bewerkt:
Hmm al een 1tal mensen die het topic hebben open gehad en geen opmerkingen.

Zal ik maar aannemen als goed zeker ;)

Ik vind het een mooie site , alleen het "animated logo" is van slechte kwalitiet , en doet veel afbreuk..............

(heb alleen naar het esthetische gekeken)

Laatst bewerkt:
Ik vind het een mooie site , alleen het "animated logo" is van slechte kwalitiet , en doet veel afbreuk..............

(heb alleen naar het esthetische gekeken)

Ik weet het maar vind geen interessant programma om eenvoudige banners te maken die transparant zijn

Oké, de site is niet valid xhtml en css zoals vermeld onderaan op de site. In dat opzicht moet ik je teleurstellen. :D Verder zou ik de teller iets minder prominent opstellen dat geeft zo'n belabberd amateursgevoel.

Over de header ga ik ook akkoord dat die enorm storend is. :D Je kunt beter een niet geanimeerde, mooie header maken, dan andersom. :p

Dan nog zo wat kleine dingetjes... "Navigatie" vind ik (en dat zeg ik altijd als ik het ergens zie staan) een beetje achter de feiten aanhollen. Iedereen weet dat dat het navigatieblok is. Bij een wegwijzer zet je ook geen bord "dit is een wegwijzer". Allez ja, je begrijpt wel. :D

Dat de html niet klopt komt door de nieuwsbrief module die er achteraf was bij gekomen en ik had het niet meer bezien. Deze zal ik wel eens bekijken en de fouten uit halen. Fouten die ergens anders door kwamen zijn wel weg.

Van de teller en navigatie had je idd gelijk. Voor de header heb ik geen inspiratie om een mooie te maken. Als er me iets binnen schiet maak ik die wel.

Alvast bedankt voor de opmerkingen.

"k vind het een mooie site , alleen het "animated logo" is van slechte kwalitiet , en doet veel afbreuk.............."

dat ziet er al stukken beter uit..:thumb:

Laatst bewerkt:
credits

wel wat onaardig van je om de maker van de template te verwijderen uit de footer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan