functies bij classlibrary c#

Status
Niet open voor verdere reacties.

dcmoorsele

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
hallo,
Ik heb een probleemp. Ik heb namelijk een classlibrary aangemaakt in visual studio c# 2008.
met daarin 2 forms. De bedoeling is dat er functies in de classlibrary zitten die dan dingen doen in een van de forms zoals om e beginnen de tekst veranderen op een form. Maar het is de bedoeling om een functie volgende() te hebben in classlibrary en dan op form2 dan de volgende foto weergeeft. In bijlage zit een begin. Nu kan je in iedere form het getal +1 doen maar het getal van in form 1 zou moeten in form 2 verschijnen zodat als je +1 doet op form1 dat het getal ook in form2 komt. hopelijk begrijpen jullie mijn vraag.

Bijlagen

Hey,

Als ik je goed begrijp wil je een specifieke functie in je class library voor een form in je applicatie. Als dat zo is, waarom gebruik je dan een class library, dat is er helemaal niet de bedoeling van.

Kan je anders ff een snel overzicht geven van wat er in die dl zit en wat in je app? Dat kan je niet zomaar allemaal uit een dll file afleinden :)

Cheers
BN

het is dus de bedoeling dat we een dll maken via die classlibrary daarin steken we enkele functies zoals volgendefoto() oproepenform1() oproepenform2(). In de Classlibrary steken we dan die 2 forms. met volgendefoto() moet bijvooerbeeld de volgende foto geladen worden in form2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan