Fysieke geheugendump ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een paar vragen!!
1. welk besturingssysteem heb je?
2. welk moederbord gebruik je?

Heb je verhaal gelezen, ze zijn dus niet voor niets failliet gegaan als je zo'n product aflevert.

Besturingssysteem = windows XP Proff.....

Moederbord = eeeh damm waar zie je dat even snel ??

Emiel

er staat SiS 650 maar verder kan ik niks vinden

Emiel

Weet iemand toevallig of t sofwarematige fout kan zijn....?

Emiel

Hij heeft trouwens geen problemen met het afspelen van DVD's :confused:

Dat dacht ik dus ook kan t mischien niet software matig dan liggen want het spel deed het eerst wel en dat weet ik zkers wan op vakantie heb ik elke dag t gespeelt en geen problemen gehad maar het kan tuurlijk ook zijn dat hij minder van t geheugen vraagt bij een dvd omdat het wel een 2ghz processor is en een dvd vraagt niet zoveel...

:confused:

Greetzzz Emiel

maar dan blijft t dus wel raar dat hij t eerst wel deed en ik heb een anders spel liggen plane Grazy en die heeft geen hoge eisen maar daar valt hij ook uit...

GReetzzz Emiel

Wat een ****zooi eigenlijk maar jah windows eroverheen geinstalleert ene tjah geen veranderingen nog steeds geen VGA aangevinkt en als ik de driver wil installeren geeft hij zo'n *****melding niet comaptible dus zet ik m op installeren op windows 2000 niveau dan installeert hij t ene geeft nog geen veranderingen nog steeds VGA problemen

Greetzzz Emiel

Lijkt me toch een software probleem, kijk eens of je win98se erop kunt zetten?

succes

HAHA mijn idee maar jah geen floppy drive hoe moet ik zonder floppy drive , dus zonder opstartdiskette mijn c : schijf leeghalen ??

Greetzzz Emiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan