G-force 6800 Le

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zal je probleem denk ik daar liggen! Ben je in de situatie om een andere voeding te proberen?

Zoniet ga dan idd maar wat afkoppelen (alles wat overbodig is) en probeer het dan eens goed uit, hopen dat je daar suc6 mee hebt! We horen het wel..
 
M'n beste Volt is iets anders dan Watt.
Zet je systeem even in je profiel.
Kunnen we verdere denken,

groeten,

Fonz :thumb:
 
Je hebt helemaal gelijk (ik lees het ook zo als watt he haha:eek: )!

het gaat idd om het aantal watts en niet over het aantal volts. Het aantal watt kun je vast wel ergens op de voeding vinden (stickertje ofzo)...
 
Download even Everest. Installeren en dan even oplepelen wat je in de PC hebt zitten. In je systeem van je profiel zetten en dan kunnen we er nog even naar kijken.

Fonz :thumb:
 
heb me systeem erbij gezet..
k heb nu de stekkers van mijn coolmaster muskeeter, dvd speler eruit maar et loopt nog steeds vast
 
Is er bij jullie misschien een keer bliksem inslag in de buurt geweest?

heb ik ook gahad pctje liep nog lekker voor 2 maanden en toen stopte hij der ook elke keer mee.'

aangezien dat je zegt datje der een nieuwe hd in gegooid heb was dat misschien de druppel die iets deed kapot klappen??

weet niet maar zou kunnen.

of misschien botsen je instellingen van je hd en videokaart
 
er is geen blikseminslag geweest naar mij weten

maar k heb er een nwe voeding in gedaan deed ie et nog nie duz heb hem naar de winkel gebracht
 
Misschien pc te warm.

prbeer et spel eens met een open systeemkast heeft ie meer koeling.

misschien werkt dat
 
oows daar ligt het dus ook niet aan.

misschien kun je ook ff kijken naar het koelblok van je processor. als je kast vaak open staat zit er veel stof tussen de koelribben zorgt erweer voor dat processor nog niet gekoeld word.


ff raar vraagie heb je der iets van phillips inzitten????
 
jup k had de hoop ook al opgeven
en ik had hem al naar de winkel gebracht.
daar snapte ze er ook nixs van..duz heb ik een nwe kaart gekregen..en het werkt weer
 
Wat voor MoBo heb je eigenlijk??
Toch niet toevallig een K8N he?
Want ik ken iemand met hetzelfde probleem asl ons en ik en hij hebben allebij een K8N MoBo!
En jij???
 
Das allemaal wel heel toevallig, misschien is het gewoon een slechte productielijn geweest ofzo...
Het is namenlijk een heel raar probleem want het is gewoon niet op te lossen! Behalve een nieuwe videokaart maarja ik wilde eigenlijk een 6800 le gaan kopen maar daar twijfel ik nu ook aan omdat jij hetzelfde probleem hebt!
Wat denken jullie mensen?
 
Jongens en Party Boy

Een 6800le zeg je.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/984465

Softmodd die ding en vertel me hoeveel pipelines je hebt open gekregen. Ik heb ook een zware pc met deze videokaart erin.

Als je geen pipelines open hebt gekregen is dat ook geen probleem want ik heb er ook een maand mee gewacht. En doom3, half life 2, RCT3(allerhoogste niveau) en Deus Ex 2 werkten allemaal toen ook naar behoren en nu nog beter zelfs.

Dus eff dat topic doorlezen, mischien heb je een gare revisie van de 6800 le en mischien niet. Anywhoe als dit probleem zich voorblijft doen. Naar de winkel en zorg dat je je geld terugkrijgt(softmodden is geen hardmodden).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan