g15 doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

quincy225

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Nou, ik was lekker aan het typen, met me G15 , volgende dag start ik me pc op kan ik helemaal niet meer typen met de G15 op me vaders pc werkt die wel :S, de knoppen werken helemaal niet, het schermpje, wel en op me vaders pc werkt ie wel :S wat is de oorzaak hier van

p.s een anderen toetsenbord werkt wel :S

Ik heb zelf ook een G15. Heb je de nieuwste drivers er op staan? Heeft je vaders pc dezelfde OS als jij? Heb je al geprobeerd de driver te deinstalleren en opnieuw te installeren? Heb je usb-keyboard aan staan in bios?
Laat het even weten...

Ik heb zelf ook een G15. Heb je de nieuwste drivers er op staan? Heeft je vaders pc dezelfde OS als jij? Heb je al geprobeerd de driver te deinstalleren en opnieuw te installeren? Heb je usb-keyboard aan staan in bios?
Laat het even weten...

Eerst deed me G15 het wel, me vader heeft Vista ik heb XP, maar eerst deed me g15 het wel :S ja, ik heb de nieuwste drivers...

Hoe zie ik of die in bios aanstaat, want ik kan bij opstarten niet in Bios komen,,, ?

Dit is heel vreemd, ik ga een bericht plaatsen en hupa hij werkt weer :), bedankt voor je informatie :)

Nu zit ik met de volgende probleem ik moet me driver opnieuw installeren heb jij een link of kan je naar me sturen?

Laatst bewerkt door een moderator:
hier staat nog wel het een en ander.

Helaas zonder duidelijk informatie wat wat is, maar ik haal uit de namen dat het voor verschillende gebruikstalen is.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan