Galaxy S4 blijft maar uitgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
135
Hallo,

Ik heb paar maandjes de Samsung Galaxy S4
en sinds Maandag dus nu 3 dagen, wanneer de batterij onder de %50 gaat hij gewoon uit.
Wanneer je hem aanzet start die op je ziet begin scherm, en dan duurt het niet lang en hij gaat weer uit.
soms doet die het langer soms kan ik niet eens pincode intikken.
Als ik hem dan aan de lader legt kan ik gewoon alles doen. en als die %100 is kan ik ook alles doen, tot dus 50%

Ik ga morgen sowieso even langs de Samsung service store, maar dacht misschien heeft iemand dit al meegemaakt en weet een oplossing.

heb al batterij eruit gehaald, voor de rest niets geprobeerd.

MVG, Frank
 
Eventueel software update uitvoeren?
Heb zelf ook de S4 maar van dit probleem nog nooit gehoord / geen last van gehad.
Hoop dat het snel is opgelost voor je

tip: voordat je naar de samsung store gaat zou ik even je data back-uppen.
Voor hetzelfde geld doen ze bv een factory reset en ben je al je instellingen kwijt etc.

Succes
 
Hee bedankt voor je reactie. Maar ik krijg mijn telefoon nooit met de pc verbonden.. om heb te backuppen hoe doe jij dit.? Ps ik heb volgensmij de laatste software
 
Je krijgt hem niet met de PC verbonden? (meerdere pc's geprobeerd?)
Geeft die een melding? of leest je pc de usb kabel niet? (andere mini-usb kabel geprobeerd?)

Zelf backup ik mijn telefoon niet, maar eventueel via een extern programma proberen als het aan samsung ligt? (http://transgenius.net/tutorials/backup-samsung-galaxy-s4.html)

Al mijn afbeeldingen + telefoonnummers heb ik op een externe SD staan en die kopieer ik zo nu en dan handmatig naar mijn pc.
Dus weet zelf niet hoe het programma in elkaar zit.
 
Joo had alles al geprobeerd.. maar inderdaad helemaal vergeten om het kabeltje te vervangen, nu gedaan en het werkt.
Vanmiddag langs de Samsungstore
 
Hallo allemaal,
Net naar de Samsung service store geweest, en het blijkt dat er een reeks Samsung Galaxy S4 zijn verkocht met een batterij die niet goed is.
Mijn batterij is nu dus kapot, en krijg binnen 2 dagen gratis een batterij. Samsung herkent deze productie fout, en iedereen die die hier last van heeft kan ergens een batterij laten bestellen.

Je kan het ook zien aan de batterij zelf, deze is klein beetje bol gaan staan, dit kun je zien maar beter voelen.

Hoop dat met deze informatie andere mensen ook geholpen worden.
Gr. Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan