game-developers criminaliteit

• Onderwerp starter Onderwerp starter yur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsjah, er staat duidelijk WC in de benaming van de videokaart. (WaterCooled)

Daarnaast weet ik niet waar je deze besteld hebt, maar de meeste webshops die de kaart verkopen, hebben er dit plaatje bijstaan:

VGAMMRX1950XTX-WC-big.jpg

Bij mij zou er dan een belletje gaan rinkelen en zou ik es het zaakje nog wat beter bekijken/lezen voordat ik tot koop overga.

Zoiezo lees ik de specificaties en reviews alvorens ik zo'n product zou kopen.

Het lijkt nu door je reactie of je de kaart als een zgn. impuls-aankoop hebt gekocht.

Maar goed, dit terzijde.

Tsjah, er staat duidelijk WC in de benaming van de videokaart. (WaterCooled)

Daarnaast weet ik niet waar je deze besteld hebt, maar de meeste webshops die de kaart verkopen, hebben er dit plaatje bijstaan:

VGAMMRX1950XTX-WC-big.jpg

Bij mij zou er dan een belletje gaan rinkelen en zou ik es het zaakje nog wat beter bekijken/lezen voordat ik tot koop overga.

Zoiezo lees ik de specificaties en reviews alvorens ik zo'n product zou kopen.

Het lijkt nu door je reactie of je de kaart als een zgn. impuls-aankoop hebt gekocht.

Maar goed, dit terzijde.

mm, tja dit word wel een lastig verhaal.

al me spullen heb ik bij informatique in bergschenhoek gehaald. op zich een prima toko.
alleen de webpage laat dus inderdaad wat te wensen over.
kijk maar
http://img.informatique.nl/pic/150/FGC/122311.jpg
dit is volgens hun dus een watergekoelde
en wat je net zei drong me toen nog geen eens tot me door, dat wc watercooling is. nu als je het eenmaal weet is het meer dan logisch. als ze nou ipv wc gewoon watercooled neer hadden gezet en een goeie foto erbij. mwjah, het is eenmaal zo gelopen.
en ik heb echt veel revieuws over die kaart gelezen, ook 0over de nieuwste nvidia. maar op meerdere foto's heb ik eigenlijk niet gelet

Ach ja, de kaart is wel retesnel natuurlijk en ik geloof dat de non-wc versie ook nog wat ruimte inneemt dankzij de cooler, maar ik kan het fout hebben.

Het mobo heeft een onboard-netwerkkaart. Het is vaag dat je kabel hier niet in past. Weet je zeker dat het plugje/klipje van deze kabel nog goed is?

Verder zou ik voor ervaringen en problemen over dit moederbord, hier es kijken:

GoT: Het Asrock 775Dual-VSTA topic

Ach ja, de kaart is wel retesnel natuurlijk en ik geloof dat de non-wc versie ook nog wat ruimte inneemt dankzij de cooler, maar ik kan het fout hebben.

Het mobo heeft een onboard-netwerkkaart. Het is vaag dat je kabel hier niet in past. Weet je zeker dat het plugje/klipje van deze kabel nog goed is?

Verder zou ik voor ervaringen en problemen over dit moederbord, hier es kijken:

GoT: Het Asrock 775Dual-VSTA topic

ja ik heb zelfs meerdere kabels geprobeerd. maar hij zegt ook geen klik, dus hij ken er gewoon net niet ver genoeg erin

Dan zit, of de backplate niet helemaal goed, of het moederbord moet nog een stukje naar de kast toe, kan vaak nog een milimetertje.

Maar ja, je koopt nu toch een ander mobo, ben je er gelijk vanaf.:)
Want die kaart draait nu op een AGP 4, of 8x.

Dan zit, of de backplate niet helemaal goed, of het moederbord moet nog een stukje naar de kast toe, kan vaak nog een milimetertje.

Maar ja, je koopt nu toch een ander mobo, ben je er gelijk vanaf.:)
Want die kaart draait nu op een AGP 4, of 8x.

jep, ik zal wel moeten dan

wacht effe. bedoel je nou dat de conroexfire wel een x16 slot heeft?
als dat zo is, is dat wel vreemd, want mijn slot is ook paars
net als op de conroexfire foto

Het paarse slot op de ConRoeXfire is juist het 4× slot, het 16× slot zit erboven.
Bij Asrock zijn alle 4× sloten paars.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan