Game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinnnnnn

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Hey allemaal,

Ben op zoek naar een laptop waar games goed op draaien en dat gebruikt wordt om te programmeren (moet dus ook wel zware progs kunnen draaien). Ik heb ook een desktop maar wil dus ook een laptopje dat krachtig is. Battlefield 2 (online) zal hij sowieso soepel moeten kunnen draaien.
Moet geïntegreerd zijn met wirelesskaart en liefst met de standaard card readers.

Budget? 1200 euro ofzo? Ik weet niet of ik hier al iets degelijks voor heb?

Zelf dacht ik aan: http://www1.euro.dell.com/content/p...s.aspx/inspnnb_1720?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1

Maarja, als je dan bij het menu komt om de laptop krachtiger te maken, dan stijgt de prijs nogal snel. :p

Wat raden jullie mij aan?

Thnx!

-Kevin.

laptop

nou voor 1200 euries kunt je wel een goeie game laptop kopen.

Maar zijn bij laptop de ventilatie geen probleem. Wan bij mijn oom valt ie soms uit omdat hij te heet word

Voor € 1200,- kun je een 'aardige' game laptop kopen, een 'echte' begint vanaf zo'n € 1000,- meer.
Overigens als je een Dell overweegt zal je toch voor de XPS serie moeten gaan, die zijn al meer toegespitst op games, maar begint dan ook pas vanaf € 1500,-

Voor € 1200,- kun je een 'aardige' game laptop kopen, een 'echte' begint vanaf zo'n € 1000,- meer.
Overigens als je een Dell overweegt zal je toch voor de XPS serie moeten gaan, die zijn al meer toegespitst op games, maar begint dan ook pas vanaf € 1500,-

En kan je mij een voorbeeld geven van een laptop die voor mij nuttig kan zijn?
Of wat moet er qua hardware zeker minimum aanwezig zijn?

Vind het nogal moeilijk om zoiets zelf te bepalen...ik ken er nix van.:(

En kan je mij een voorbeeld geven van een laptop die voor mij nuttig kan zijn?
Of wat moet er qua hardware zeker minimum aanwezig zijn?

Vind het nogal moeilijk om zoiets zelf te bepalen...ik ken er nix van.:(

De acer 5920g zal battlefield 2 wel soepel draaien, jammer genoeg waarscheinlijk niet met alle settings op High. Deze laptop is nu verkrijgbaar voor nog geen 1100€.

Als je wel alles op high wil spelen zit je in een andere prijscategorie (+1500€)

De acer 5920g zal battlefield 2 wel soepel draaien, jammer genoeg waarscheinlijk niet met alle settings op High. Deze laptop is nu verkrijgbaar voor nog geen 1100€.

Als je wel alles op high wil spelen zit je in een andere prijscategorie (+1500€)

Ok, als ik me niet vergis kan ik met de wireless LAN op het net (indien er een zender in de buurt is)?

Waar kan ik hem kopen? Heb gezocht op 7rabbits.at, maar dan blijkt hij niet te bestaan? (Acer Aspire 5920G)

Heeft iemand ervaring met 7rabbits qua levertijd, garantie etc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan