Game PC [1200€]

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerreCools

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2013
Dag,

ik zou graag 1 van de volgende weken een nieuwe pc kopen. Een pc uit de winkel is te duur voor wat het is, maar zelf samenstellen/ bouwen kan ik niet... Kunnen jullie me helpen?

Budget - 1200€ max.
Doel - Gamen
Omgeving - Ween krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling)
Assemblage - een kant-en-klaar afgeleverd systeem
Besturingssysteem - Wat raden jullie aan?

Dank je wel!

ik hoop dat je dit wat vind, anders komen vast ook nog wel veel andere goeie systemen voorbij :P :http://azerty.nl/winkelmandje/winke...555978]=1&product[425856]=1&product[452185]=1

windows moet je wel zelf installen, ik hoop dat je dit niet erg vindt want anders moest je nog 45 euro extra betalen
pc komt volledig geassembleerd binnen voor de rest
er zit een scythe mugen 3 PCGH edition in en die zal ook aardig stil zijn

Laatst bewerkt:
Kant en klaar, moet daar dan ook een monitor, toetsenbord, muis en boxen bij? Of heb je dit al?

Pf, bforbattle, je hebt echt niet genoeg kennis om advies te geven...
@TS
Onlangs heb ik een pc voor een vriend van mij samengesteld. En dat kwam ongeveer op dit neer.
Ik raad ook Windows 8 aan, als je gewoon geraakt aan de user interface dan is het een veel betere windows 7. Ik heb het zelf niet, maar bij vrienden vooral...
Dit is imho een zeer goede samenstelling, met een HD 7970 GHz edition, dat is de op één na snelste single gpu kaart van het moment.
Windows zit daar wel nog niet bij, dat kost wel 80 euro...

@Dingen: Jouw vraag verwijderd. Deze mag je stellen in je eigen topic.;)
Hetgeen je nu doet is inbreuk plegen in een topic van iemand anders. Hetgeen niet gewenst is op Helpmij.nl

@subplayer,

Als je vind dat er niet genoeg kennis is zou ik dit wel een beetje onderbouwen daar leert hij ook weer van;)

Laatst bewerkt:
@subplayer ik heb bijna dezelfde build als jou aleen jij laat windows weg waar wel om gevraagt wordt en dan heb ik er meteen geen verstand van!?
doe trouwens een 128 gb ssd en dan kun je wel windows erbij in het budget ;) bij de build van subplayer

@bforbattle
Je had hier nog een week of zo geleden zelf nog een topic en eerlijk gezegd kende je er daar ook niet zo veel van.
Je build: High-end koeler met non-overclock cpu/moederbord, geen idee waarom je dat moederbord gekozen hebt. Hij gebruikt geen enkele van de features van H77...
Ik wil gewoon zeggen dat er verschillenden zijn die een topic hadden openstaan die nu plots overal advies beginnen te geven.
Pas op, ik heb niets tegen mensen die advies geven, maar jij zet dingen in je build die anderen er ook in zetten of gewoon omdat het er goed uitziet, je weet niet bijvoorbeeld waarom. Het kan zijn dat jij over 2 maand stukken meer weet als ik nu,
maar op dit moment ben je naar mijn mening (nog) niet capabel om advies te geven. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat ik er enorm veel van weet. Maar ik weet wat alles doet, ik ken de nieuwe dingen en ik weet waar ik op moet letten en als je dat paart met wat praktische ervaring vind ik dat reden genoeg (voor mijzelf) om wat advies te geven.

Nog eens: Hiermij wil ik mij zelf absoluut niet de hoogte inprijzen (integendeel :)), ik wil je er gewoon op wijzen dat wat meer kijken ook goed is.
P.S. Als je met de kleinste dingen mee up to date wil zijn dan zijn Tweakers, Helpmij hier en Tom's Hardware goede sites. LinusTechTips op youtube is ook altijd interessant vind ik. Ik zeg maar wat :).

De pc van sub is zeker een aanrader. Jammer dat er geen Windows bij zit. De samengestelde onderdelen zijn ook meer op multimedia doeleinden gericht. Als je echt puur voor gamen wilt gaan. Zou ik voor de AMD fx-8320 serie gaan. Uiteraard auto oc met de OC genie II van MSI met 2x 7950 videokaarten. Zit nu op mijn mobiel, zal er dalijk 1 voor je samenstellen. Kan je de verschillende systemen overwegen.

Laatst bewerkt:
Het budget kwam niet helemaal uit. Dus moest ergens in snijden. De SSD is weg gelaten en heb voor Nvidea kaarten gekozen. Presteren wel is waar bijna hetzelfde als de 7950 kaarten. Alleen scheelt het wat tientjes. Als we er 2 van bestellen. De gekozen kast ondersteund niet standaard een SSD assemblage. Hier moet je een SSD assemblage kit bij bestellen. Zodat je hem erin kan bouwen. Uit me hoofd worden deze bij elke SSD geleverd maar weet ik niet zeker.

Waarom gekozen er een SSD uit te laten? Omdat deze niet noodzakelijk is voor ingame prestaties. Echter voor Multimedia doeleinden. Zoals photoshop ect is het wel handig. Maar ook geen noodzaak. Je kan beter het geld besparen op je SSD en investeren in je processor of videokaarten. Zie onderstaand:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B563659%5D=1&product%5B478103%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B452185%5D=1&product%5B425856%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B555633%5D=1&product%5B549523%5D=2&product%5B400619%5D=1&product%5B458155%5D=1&product%5B568296%5D=1
Opmerking: PC is goed om over te clocken met auto OC. Er worden standaard 3 ventilatoren meegeleverd bij de kast met Blauw gedimde Led.
Je kan er nog 10x Extra fans in bouwen als je wilt. Om zo efficient mogelijk te koelen. De video kaarten zijn tevens ook goed over te clocken uit ervaring.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan