Game-pc 600-800 Euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter Caer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Caer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2010
----
Budget - tussen de 600 en 800 euro
Doel - Gamen, multitasken, films kijken, downloaden, muziek, foto's (geen zware bewerkingen). Vooral een goede pc om lekker op te kunnen gamen met goeie graphics.
Hoe belangrijk is stilte? - Belangrijk, maar niet het belangrijkste
Assemblage: Zelf doen (met wat hulp ;) )

Opties: aansluitingen voor oudere pc-schermen (2)( in de (nabije) toekomst komt er een nieuw scherm)

Aangeraden bij Paradigit:

Intel Core i5 750 2.66Ghz 8MB S1156 Box
Asus P7P55D LE soecket 1156
A-Data dimm 2 GB DDR 1333 Gaming Series
Asus Radeon HD5770 (evt 2e er bij later)
Hitachi Int 1 TB
Cooler master 600 Watt silent pro
Cooler master elite 310 midi tower
sony AD 5260S DVD Writer

Lijkt me opzich best okee, maar ik heb het idee dat er toch wat verouderde dingen tussen zitten. Graag de mening van een expert! Is er ruimte voor verbetering??

Nog maals in het kort, ik ben opzoek naar een gaming PC die de nieuwste spellen kan draaien. hoeft niet op de hoogste instellingen, gewoon goed is goed genoeg. Daarnaast wil ik graag een filmpje kijken, muziekje luisteren, downloaden, internetten en het liefst dat alles tegelijk.

Alvast bedankt,

hartelijke groet,

Caer

prima pc, mag wel wat meer ram in maar dat kan later altijd nog. een amd processor is wat goedkoper maar met deze pc kun je een hele tijd vooruit.

Doorsparen voor zoiets:
1279899135.jpg

of niet een acer. de service van acer is heel erg slecht(erg lang wachten voor een resultaat waar je niet voor wilt wachten). en bovendien, die grafische kaart is om te lachen.

Aangeraden bij Paradigit:

Intel Core i5 750 2.66Ghz 8MB S1156 Box
Asus P7P55D LE soecket 1156
A-Data dimm 2 GB DDR 1333 Gaming Series
Asus Radeon HD5770 (evt 2e er bij later)
Hitachi Int 1 TB
Cooler master 600 Watt silent pro
Cooler master elite 310 midi tower
sony AD 5260S DVD Writer

Lijkt me opzich best okee, maar ik heb het idee dat er toch wat verouderde dingen tussen zitten. Graag de mening van een expert! Is er ruimte voor verbetering??

De spullen die erin zitten zijn niet veroudert, maar 2GB intern is wat weinig.
Zet er minimaal 4GB in.

En blijf van kant en klare pc's af, zoals acer, hp, dell, ect

Edit. Als je later echt een 2de videokaart er bij wil prikken, moet je een ander moederbord pakken.
Deze heeft wel 2 pci-e sloten voor graka's. Alleen de 2de draait op x4 snelheid in crosfire ipv x16
Dit knelt de snelheid.

specs:

PCI Express 2.0 x16 1 x PCIe 2.0 x16 (single at x16)
1 x PCI Express 2.0 x16 slot (at x4 mode, 2.5GT/s

Laatst bewerkt:
Tnx guys !!

Ik ben zelf ook niet zo voor die voorgemaakte pc's van Acer of Dell oid. Goeie tips voor moederbord & geheugen, tnx :)

Caer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan