Paquero
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 okt 2012
Hallo, daar ben ik weer 
Ik heb ondertussen even doorgewerkt en de volgende keer dat mijn loon wordt gestoord heb ik genoeg geld, volgende week dus.
Al die tijd heb ik eigenlijk wel hier blijven kijken en op tweakers, dus heb ik ook wat samengesteld.
Toch vul ik deze nog even in:
Budget - +/- 650, met uitloop tot €700,-
Doel - Vooral voor gamen, het wordt dus ook een game pc, maar ik doe ook wat aan photoshop.
Omgeving - Ik heb liever dat hij iets meer geluid maakt, dan dat hij stil is. Niet al te luid is wel fijn.
Assemblage - M'n pa
Besturingssysteem - Aanwezig.
Opties / randapparatuur - Ook aanwezig.
Lijst 1
Lijst 2
Een paar vraagjes/opmerkingen:
- Ik zat dus te twijfelen over de fx 8*** of een i5.
- Ook over de kast was ik niet zeker, keuzes:
1. De Cooler Master Silencio 550, die is stil, maar van wat ik gelezen heb wordt hij toch te warm.
2. De 300r, volgens mij een goede kast. Weet niet of hij ook een beetje stil is?
3. De Zalman Z11 Plus, ook wat goede dingen over gelezen en ziet er leuk uit
- De voeding is toch wel voldoende?
- Is Low Profile RAM echt nodig?
- Ik hoef geen SSD! (Ik weet dat hier nogal veel SSD fans zitten, maar ik heb nu een Intel Pentium 4 3.2Ghz, heel oud en start prima op, de opstart snelheid + programma opstart tijd, maakt me niet heel veel uit)
Alvast bedankt!

Ik heb ondertussen even doorgewerkt en de volgende keer dat mijn loon wordt gestoord heb ik genoeg geld, volgende week dus.
Al die tijd heb ik eigenlijk wel hier blijven kijken en op tweakers, dus heb ik ook wat samengesteld.
Toch vul ik deze nog even in:
Budget - +/- 650, met uitloop tot €700,-
Doel - Vooral voor gamen, het wordt dus ook een game pc, maar ik doe ook wat aan photoshop.
Omgeving - Ik heb liever dat hij iets meer geluid maakt, dan dat hij stil is. Niet al te luid is wel fijn.
Assemblage - M'n pa

Besturingssysteem - Aanwezig.
Opties / randapparatuur - Ook aanwezig.
Lijst 1
Lijst 2
Een paar vraagjes/opmerkingen:
- Ik zat dus te twijfelen over de fx 8*** of een i5.
- Ook over de kast was ik niet zeker, keuzes:
1. De Cooler Master Silencio 550, die is stil, maar van wat ik gelezen heb wordt hij toch te warm.
2. De 300r, volgens mij een goede kast. Weet niet of hij ook een beetje stil is?
3. De Zalman Z11 Plus, ook wat goede dingen over gelezen en ziet er leuk uit

- De voeding is toch wel voldoende?
- Is Low Profile RAM echt nodig?
- Ik hoef geen SSD! (Ik weet dat hier nogal veel SSD fans zitten, maar ik heb nu een Intel Pentium 4 3.2Ghz, heel oud en start prima op, de opstart snelheid + programma opstart tijd, maakt me niet heel veel uit)
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: