game pc +/- 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niet 24/7 gamed en niet overklokt heb je geen aftermarket nodig. Een redelijke gamer die gemiddeld 3 uur per dag gamed, bij wijze van spreken, heeft geen aftermarket koeler nodig. Als je je pc 24/7 aan hebt, aan het downloaden bent, tegelijk surfen, gamen, muziek luisteren etc. en je wilt ook nog gaan upgraden/overklokken dan heb je echt een flinke aftermarket nodig. Anders meestal niet.
 
ow deze koeler past dus niet, zijn er nog andere koelers die er wel oppassen.
of zal ik het gewoon zo laten.

ik ben namelijk bang dat de processor te warm word en kapot gaat, en wil dat natuurlijk wel voorkomen. Heb ik er echt geen nodig?
ik wil namelijk wel wat verschillende programmas tegelijk kunnen draaien.
 
Je kunt het beter zo laten omdat Aftermarket coolers meestal alleen het doel overklokken hebben en dat is iets wat met de door jou gekozen processor niet kan. Verder kan ik zeggen dat de Intel stock coolers gewoon goed zijn want ik ben zelf in het bezit van een 3770K die ik op een warme dag zoals deze gewoon 100% kan later draaien zonder dat hij echt boven de 66 graden komt maar het is wel aanbevolen om dan nog 1/2 casefans te hebben (ook voor de andere componenten)
 
Laatst bewerkt:
een extra case fan kan ik er zelf wel een keertje bij zetten mocht ik gaan upgraden,
nu ben ik er helemaal uit! bedankt voor de hulp en ik ga hem vandaag of morgen bestellen

bedankt allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan