game pc +/- 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
mensen :) als je echt een game computer wilt :
I7 niks is beter. ik heb een PC met i7 (ga dus na dat het een PC is) en ik speel age of empires III, bf3, cod en minecraft(wat niet zwaar is). en ja hoor, gisteren alles tegelijk
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

En laten we nu eens de ts af wachten wat zijn ideeen hier over zijn;)
 
Naar mening zal ik een AMD processor halen, omdat ik een fx8120 heb en die verwerkt alles veel beter/sneller dan de 3770K van mijn vriend.
 
Naar mening zal ik een AMD processor halen, omdat ik een fx8120 heb en die verwerkt alles veel beter/sneller dan de 3770K van mijn vriend.

Ik heb hetzelfde met mijn Athlon X3 processor. Mijn samenstelling zet AVI bestanden veel sneller om naar video-dvd dan bij een vriend van mij met een I5-3470 processor(10 minuten verschil), terwijl hij een SSD erbij heeft.
Dit zou niet mogen. Wel heb ik 16GB geheugen en hij maar 8GB. Daar moet het probleem dan liggen denk ik. Of zijn SSD is kapot. Of is niet goed geconfigureerd.

Het blijft mij een raadsel, de procesorren hebben een verschillende structuur opbouw. Zijn Windows kan ook natuurlijk niet goed geconfigureerd zijn. Meestal zijn installaties uit de computer winkel.
(Lopende band werk, word er snel maar even Windows op gegooid)

Het kan ook zijn, dat spyware op zijn pc. De pc zo vertraagd. Maar ontopic: Laten we even wachten op een reactie van de TS.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het allemaal eens even doorgelezen, en de rede waarom ik dacht dat ik voor een intel processor moest gaan was omdat ik mijn processor niet zomaar even ga upgraden en een videokaart is een stuk makkelijker om te vervangen e.d
ik weet nu nog steeds niet wat het beste is maar ik gebruik mijn pc ook niet alleen voor gamen. ik ga natuurlijk ook gewoon lekker internetten en films kijken. als de prijs iets boven de 700 euro komt vind ik dat geen probleem natuurlijk.

ow en ik ga niet over klokken als ik dat nog niet gezegd had.

nou ik hoor het wel en alvast bedankt voor de hulp
 
Gezien jou wensen:

Weet niet wat voor studie je gaat doen?

De nvidea kaart omdat je een veel betere texel rate hebt en niet te vergeten de Cudacores.
Ook kan een 2TB hardeschijfje geen kwaad. Omdat je veel bestanden gaat maken gedurende je opleiding en om steeds alles op te schonen en op je usb te zetten ect. Lijkt mij het makkelijk dat je alles op je HD kan laten staan.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B620117%5D=1&product%5B626533%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B557195%5D=1&product%5B452185%5D=1&product%5B568279%5D=1&product%5B542674%5D=1&product%5B394090%5D=1&product%5B398419%5D=1

De pc is nu wat duurder geworden. Maar dan weet je zeker dat je je hele opleiding ermee door kan.
Ps: 16GB is ook sterk aan te raden bij videobewerking.
 
Laatst bewerkt:
Zou ik niet doen, de grafische kaarten in die pc's zij zwak en je kan voor minder geld het zelfde in elkaar zetten.
 
bedankt voor jullie samenstelling. ik heb zelf een externe harde schijf , dus 1 tb is meer dan zat voor mij.
ik vind 810 euro wel iets te veel geld voor de computer sorry. ik heb besloten om 750 euro neer te leggen.
ik heb voorlopig wel genoeg aan 8gb intern geheugen want ik kan zelf later nog wel wat bijsteken.

kunnen jullie misschien iets nieuws samenstellen met een intel processor ?
en het hoofddoel van de computer blijft toch wel gewoon gamen en het photoshoppen is meer een bijzaak aangezien wij daar nog wel een laptop voor hebben.

---- ik zag zojuist op alternate deze kaart, je krijgt er ook nog eens 3 spellen bij dus het leek me wel een goede vervanger om zo onder het budget te blijven. ik wilde graag jullie mening
http://www.alternate.nl/SAPPHIRE/SA...s2m_campaign=AMD+Blood+dragon&s2m_channel=434
 
Laatst bewerkt:
Is dit wat?
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...620116]=1&product[563039]=1&product[559732]=1

Het is een GTX 660 overclocked edition die wel minder is als de GTX 660 Ti maar op zich kan concurreren met een HD 7850. Anders kom je echt in het hogere prijssegment terecht, dus bijvoorbeeld een GTX 670. Omdat de GTX 700-serie nu uit is zijn die goedkoper geworden:
http://azerty.nl/8-4360-591276/msi-n670-pe-2gd5-oc.html
http://azerty.nl/8-4360-563533/point-of-view-geforce-gtx-670-.html

Er zijn natuurlijk ook duurdere varianten van de GTX 670 maar je moet wel bedenken dat een dergelijke kaart een jaar geleden €400 of meer kostte.
 
ziet er goed uit! ik vind de GTX670 kaarten toch iets te veel geld. Ik lees in andere topics dat mensen vaak voor een hd 7870 gaan, die is dan wel iets duurder maar dat heb ik er best voor over als ik daar veel betere prestaties mee kan krijgen.
zal ik dan voor een hd 7870 gaan (bij azerty of alternate maakt niks uit die videokaart krijg ik er zelf wel in denk ik) of zou ik het gewoon bij de GTX 660 houden zoals u voorstelt ?

alvast bedankt
 
sorry dat ik zo veel vraag maar ik koop niet elke dag een computer..
dus dit is voor 750 euro de beste opstelling voor mij? ik zie namelijk veel GTX 660 van allemaal verschillende merken maar waarom is volgens jullie nu de ASUS de beste keuze voor mij?
en is 550 watt voeding wel genoeg voor mij?

en ik lees in reviews van de corsair 200r dat ie niet zo goed koelt, heeft iemand hier ervaring mee en kan ik niet beter een 300 r of een antec one kiezen?

nogmaals sorry voor zoveel vragen
 
- Je kast heeft meerdere awards gewonnen dat het 1 van de betere kasten is. Prijs/kwaliteit gezien.
- De Asus kaart: 1. Koelt beter 2. Stiller 3. Langere levensduur 4. Eventueel beter voor het overclocken
- Ik heb geen ervaring met de kast. Maar iedereen kan zoon recensie schrijven. Een kind van 7 kan het wellicht geschreven hebben? Al zou die niet optimaal koelen je componenten koelen zo ie zo al goed.
- 550 Wat is meer dan genoeg.
 
Laatst bewerkt:
toch nog een klein vraagje, ik vroeg me af of ik een aftermarket cooler nodig heb, want ik hoor dat die een stuk beter zijn dan de processor koeler die je er gewoon normaal krijgt.
ik ga niet overklokken maar als mijn processor met de gewone koeler niet goed presteert is dat wel jammer en daarom wilde ik het toch nog even vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan