Game pc budget 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

odes

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
27
Hallo, nu definitief mijn pc samengesteld. Wil deze zsm bestellen uiteraard.

zou iemand er ajb naar willen kijken, of het zo kan en klopt, alles samen? Of dat er bv een ander moederbord in moet o.i.d. ?
Ik wil met name een Harddisk met 1 tb capaciteit (op te verdelen in 2 ) en een hele krachtige videokaart

Budget: 900 euro
doel met name gamen (wow) veel browsers open , mail, office, etc.
besturingssysteem: windows 7 home

Randapparatuur NVT

Deze link bij Azerty samengesteld:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=245090

groetjes, Odes.
 
Laatst bewerkt:
Hoi.

Nee niet echt je kan ook een printscreen als bijlage plaatsen
 
Hoi<

Je kan het ook nog gewoon even hier plaatsen is wat werk maar werkt net zo goed.
 
nog een poging
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[97107]=1&product[220819]=2&product[232942]=1&product[7517]=1&product[58761]=1&product[88545]=1&product[244763]=1&product[52013]=1&product[81174]=1

en anders is het :

WD Caviar Black WD1001FALS - Vaste schijf
Sapphire RADEON HD 5770 - Grafische adapter
Cooler Master Elite 334 - Midtowermodel
OCZ StealthXStream - Voeding ( intern )
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
Gigabyte GA-P55M-UD2 - Moederbord - micr
Corsair - Geheugen - 2 GB - DIMM 240-pin x 2
Processor - 1 x Intel Core i7 i7-920 / 2
Club 3D Theatron Dolby Digital Creator - Geluidskaart - 24-bits - 96 kHz - 7.1 channel surround - PCI
windows 7
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat niet werken. Een core i7 920 op een p55 board. Daarvoor moet je je cpu even verwisselen met een core i7 860. Die kost hetzelfde en is zelfs een stukje sneller.



i7 920 is socket 1366
i7 860 is socket 1156
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zie je lijstje en zie ook dat je gekozen processor niet op het moederbord past zie hier
En hoeveel watt is de voeding
 
Laatst bewerkt:
Hi, thanks alvast.
Ik wil graag een rappe processor. dus wat werkt dus wel met de Processor - 1 x Intel Core i7 i7-920 / 2 ?

ik wacht op het lijstje :)
gamen is preoriteit 1, wil een snelle pc die alles snel inlaadt.
 
Ik zou voor de i7 860 gaan. Die is sneller, alleen je mist triple channel geheugen en de mogelijkheid om goed CFX of SLI te draaien. Beiden zijn in jouw geval niet zo erg. De 860 is echt een betere keuze die is immers sneller. Anders, moet je voor een X58 mobo'tje gaan. Die zijn meestal een heel stuk prijziger (oja en de geheugen modules ook).
 
Ik zou voor de i7 860 gaan. Die is sneller, alleen je mist triple channel geheugen en de mogelijkheid om goed CFX of SLI te draaien. Beiden zijn in jouw geval niet zo erg. De 860 is echt een betere keuze die is immers sneller. Anders, moet je voor een X58 mobo'tje gaan. Die zijn meestal een heel stuk prijziger (oja en de geheugen modules ook).

dan zou het de Processor - 1 x Intel Core i7 i7-860 / 2.8 GHz - LGA1156 Socket - L3 8 MB - worden dus. is nog 2 euro duurder ook :)
kan dit mb er dan dus bij: MSI 770-C45 - Moederbord - ATX - AMD 770 ?
of toch een betere ook daarvan?
 
Laatst bewerkt:
Je verandert de boel ene beetje. Je hebt nu een compleet ander mobo. Daar gaat je cpu niet alleen niet in passen/werken, hij maakt hierbij niet eens contact met de rest van je systeem (socket van een AMD is heel anders dan die van Intel). Je moet een P55 chipset hebben. Zie hier trouwens het bewijs dat de 860 het beste is (klik). Zoals je kunt zien bij benchmarks is de 860 toch continu een fractie sneller. Ik zou persoonlijk voor dit moederboard gaan (klik). Bij azerty staat ie hier (klik). Maar mocht je dat te duur zijn, hier staat ook nog een goede (klik)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zie hier mij lijstje als bijlage hehehe. en dan maar 1 sony dvd foutje
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    58,2 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Je verandert de boel ene beetje. Je hebt nu een compleet ander mobo. Daar gaat je cpu niet alleen niet in passen/werken,

daarom ook jullie deskundige advies nodig!
Ik weet wat ik wil, aan welke eisen mijn pc moet voldoen, maar heb totaal geen verstand wat met wat wel of niet werkt.....
:eek:

Heb een eerder winkelmandje aangepast hoop dat deze link wel werkt en graag jullie strenge blik of het bij elkaar past, of dat ik iets moet veranderen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[81174]=1

zit nog te twijfelen voor de video kaart, zal ik er een betere in zetten, wil echt optimaal kunnen gamen.
 
Hoi,

Dat is mijn lijstje:D:D en ik heb daar al een wat betere kaart in geplaatst zelf had je de 5750.
 
Hoi,

Dat is mijn lijstje:D:D en ik heb daar al een wat betere kaart in geplaatst zelf had je de 5750.

ja zit net jouw lijstje te vergelijken, jij hebt er een 5770 in gedaan. wat beter dus inderdaad.
rare vraag maar moet ik er een een aparte geluidskaart inzetten, die die op meer links nergens terug komen, maar leek mij zelf wel nodig, maar ja wie ben ik he :)


en welke nVidia graph. kaart zou er in dit systeem kunnen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zelf ben ik meestal wel tevreden over de geluidskaart die op het moederbord zit mijn eis is qua dat niet zo hoog, en kan je achteraf altijd nog doen als je niet tevreden ben over de onboard
De gtx 275 van nvidea maar persoonlijk zou ik voor de 5770 gaan maar ben dan ook ati gek
 
Laatst bewerkt:
Uhm tja, waarschijnlijk een Nvidia Geforce GTX260. Deze is het goedkoopste bij azerty (klik). Je moet er echter niet op rekenen dat deze sneller is. Daarnaast is deze ook een stuk ouder en ondersteunt hij geen directx 10.1 & directx 11. De Ati HD4870 was ongeveer even snel als de Nvidia Geforce GTX260. De HD5770 is een stukje sneller dan de Ati HD4870 en daarmee ook een stukje sneller dan de Nvidia Geforce GTX260. Dus ik zou er niet voor gaan als ik jouw was. Je kan natuurlijk ook voor een duurder model kiezen maar dan zou ik toch echt bij ATI blijven aangezien die net hun nieuwe serie hebben uitgebracht. De Ati HD5850 is wellicht nog een leuke kaart voor jouw.



Modag was me voor...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan