Game pc budget 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok dank voor de tips wederom!

ik heb nu dit, sorry lijstje wil nog steeds niet echt:

- Cooler Master Elite 334 - Midtowermodel (past alles er wel in eigenlijk? :) )

- Club 3D HD5770 - Grafische adapter - Radeon HD 5770 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB GDDR5 - Digitale Visuele

- OCZ Gold - Geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1066 MHz / PC3-8500 - CL7 - 1.5 - 1.6 V - (deze waren wat goedkoper, kunnen ze ook wel??

- CoolerMaster Silent Pro M600 - Voeding 600w

- WD Caviar Black WD1001FALS - Vaste schijf 1 TB

- Processor - 1 x Intel Core i7 i7-860 / 2

Gigabyte GA-P55M-UD2 - Moederbord - micro ATX - iP55 - LGA1156 Socket - Serial ATA-300 (RAID), eSATA - Gigabit

-windows, assemblage.

klopt ie zo beter, anders hoor ik het Graag!
thanks, Odes
 
Hoi Swallav,

Maar met de 5850 komt de 900€ onderdruk te staan al is hij natuurlijk wel beter maar we wachten de ts af

Edid ben te laat ts heeft al geantwoord

En of het past zal je denk ik het makkelijkste even met Azerty overleggen
 
Laatst bewerkt:
Hoi Swallav,

Maar met de 5850 komt de 900€ onderdruk te staan al is hij natuurlijk wel beter maar we wachten de ts af


budget is 1000 maximaal, maar ik moet voor dochterlief (8 jr) een 17"tft scherm kopen, want die krijgt mijn oude bakkie :)
dus ik kan iets over de 900 heen, lijkt me
 
De HD5850 is ruim € 100,- duurder dus dat wordt hem dan net niet. Bij azerty kost de goedkoopste HD5850 € 234,- dus daarmee ga je het niet redden.
 
Hoi,

Ja dat moet je zelf beslissen heb je gekeken naar het prijs verschil tussen de 5770 en de 5850 dat is 100 €
 
Ik ben normaal NVIDIA fan, maar op dit moment is... A...... ATI gewoon beter, zeker met het oog op de toekomst.
 
Modag, je hebt voor het geheugen wel een hele dure gekozen. 2000 MHz is nogal overdreven, vind je niet ;). Dit heb ik veranderd naar veel goedkoper geheugen, terwijl het prestatieverlies minimaal is. De Samsung Spinpoint F3 is sneller dan de Western Digital Caviar Black, dus dat heb ik even veranderd. Jullie vergeten allemaal het besturingssysteem, en ook de behuizing :p. Je zegt dat je een hele krachtige videokaart wilt hebben... dit gaat niet met jouw budget. Je zegt het zelf al; budget game PC. Overigens heb je voor WoW geen sterkere videokaart nodig. Alleen de "Ground Clutter Density" en "Ground Clutter Radius" vragen erg veel van je videokaart, dus dat is het enige wat je dan niet op maximaal moet zetten. Zelfs ik, met mijn HD5870, heb die niet op maximaal staan. De drop in FPS vind ik dat namelijk niet waard; die opties zijn toch niet zo heel boeiend.

Kan je de PC zelf bouwen? Zo ja, dan ga ik net iets over je budget heen. Zo nee, dan wordt het nog duurder. Wil je echt absoluut niet boven de 900 euro uitkomen, dan moeten we een langzamere processor nemen; de Intel Core i5 750.

Zonder assemblage (www.maxict.nl):
2yv10kg.png


Met assemblage:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B42465%5D=1&product%5B213070%5D=1&product%5B84029%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B232912%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B239712%5D=1&product%5B7517%5D=1


Edit: Zucht, er zijn nogal veel berichten geplaatst terwijl ik deze post heb getypt...
 
Je zegt dat je een hele krachtige videokaart wilt hebben... dit gaat niet met jouw budget. Je zegt het zelf al; budget game PC. Overigens heb je voor WoW geen sterkere videokaart nodig.

ik heb net een asus ah3450 in mijn pc gezet en alleen maar trubbels, met de muis, met name in wow blijft de game hangen maar ook soms gewoon in windows. beeld freezed dan gewoon , reboot = enige optie.
ik laat de onderstaande videokaart er wel in van jouw lijstje.

ik kan um niet zelf bouwen, die kennis is me ontgaan. dus dat lijstje van jou bij azerty komt aardig overeen met wat ik wil. budget is wat hoger, maar kan nog wel. deze blijft nog onder de 1000 euro.

zal er nog wel een hub bij moeten kopen, a. ongeveer 31 euro, omdat ik maar 2 usb poorten heb en er momenteel 4 +1 voor fotocamera in gebruik heb.
daarnaast een belkin transfer kabel a ongeveer 20 euro gok ik.

heel erg bedankt wederom zover!!
 
Kan deze hele lijst
http://www.azerty.nl/winkelmandje/wi...ct[7517]=1

evt ook ingebouwd worden in een kleinere tower.
ik zit met een eigenmaakte kast , en momenteel steekt die al giga uit, dus hoe kleiner hoe beter.

bijv. deze http://www.azerty.nl/8-1044-195995/aerocool-aeroracer-pro-midto.html

AeroCool AeroRacer - Midtowermodel - ATX - geen voeding ( ATX ) - rood, zwart - USB/Audio (niet op de kleur lettend)

deze is namelijk 45 cm. en als het ff kan wil ik maximaal 48 cm.
zou alles daar in passen??

gr, Odes
 

Je link doet het niet.
In het vervolg voortaan bij azerty als je in je winkelmandje zit, rechtsboven het aller eerste product op ''directe link'' klikken. Dan staat de juiste link in je adres balk. die kopieren en hier plakken.;)

Als je voor je dochtertje nog een monitor wil kopen en onder de 1000 wil blijven kun je beter goedkopere kast nemen en i7 voor i5 omruilen
 
Je link doet het niet.
In het vervolg voortaan bij azerty als je in je winkelmandje zit, rechtsboven het aller eerste product op ''directe link'' klikken. Dan staat de juiste link in je adres balk. die kopieren en hier plakken.;)
/QUOTE]

hi de link is uit de directe link, als ik erop klik zie ik ook alles staan, alleen kopieerd ie hier niet zo mooi en werkt ie schijnbaar bij jullie niet :)

iemand nog een idee of dit allemaal in de kast past?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan