Game PC budget rond 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke kaart bedoel je met '' de eerste videokaart '' ?
er zijn al een paar opgenoemd.

Achja er zit niet zo heel veel verschil in al die gtx 670's gewoon 1 pakken die je mooi lijkt ;)

niet eentje pakken die je mooi lijkt, eentje pakken die goed koelt.
Bekijk de revieuws op internet/google , sommige zijn ook hoger geclockt en krijg je ook allerlei games en acces... mee

Oké ik heb er nog een tijdje over na gedacht en heb besloten dat 1200 euro toch te veel is.
Ik wil maximaal 1000 euro uitgeven, kan ik voor dat geld een echte game pc kopen die lang de nieuwste games op de beste kwaliteit blijft spelen?
Dit is wat ik had:klik.
Ik weet nu niet of deze onderdelen goed zijn en ik moet ook nog een videokaart.
Heeft iemand suggesties?

@ozanishier ja inderdaad dat komt omdat ik niet echt weet wat een mooie is voor een goede prijs
Dankje alvast ;)

Ik heb besloten dat ik eerst op vakantie ga, mijn laptop daarna verkoop en dan een pc bouw.

Hebben jullie nog leuke samenstellingen?

Ik hoop rond de 400 euro. Zelf wil ik maximaal 700 uitegeven.
Hierdoor zou mijn budget 1100 euro zijn na me vakantie.

@YannickdV: Maak maar een andere samenstelling. Budget is 1100 euro en tevens heb je geen OS. En dat wilt de TS'r wel aangezien die telkens in zijn samenstelling een OS heeft zitten.;)

@YannickdV: Maak maar een andere samenstelling. Budget is 1100 euro en tevens heb je geen OS. En dat wilt de TS'r wel aangezien die telkens in zijn samenstelling een OS heeft zitten.;)

Owww sorry, het OS was ik vergeten. My bad. Ik zal er nog eens naar kijken en dan wijzigen. Bedankt voor de tip :D

Edit: Hij is aangepast, mooi binnen budget :D

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben nu al weer even terug van vakantie en zit toch nog erg te twijfelen.
Veel geld vind ik het en ik weet niet of het slim is omdat er next gen consoles aan zitten te komen.
Ook weet ik niet precies of een systeem wat ik nu zou kopen over bv. 5 jaar nog steeds games afspeelt met super graphics etc.

Wat vinden jullie hiervan en weten jullie nog goede samenstellingen waar ik naar kan kijken?

Bedankt =)

een pc hoor je gewoon te upgraden iedere 3 jaar wil je echte high end graphics blijven zien

wat betreft consoles Microsoft heeft nog steeds niks aan gekondigd en sony ook niet enige next gen is de Wii U en de Ouyah (en die zijn grafische kunnen gezien niet voor de high end gamer)
als we al consoles van MS en Sony gaan zien word dat pas eind 2013 of begin 2014

als je geen keuzen maakt kun je blijven wachten wat betreft pc hardware
iedere maand komt er nieuwe hardware uit waardoor de pc weer net iets sneller kan werken

het geen wat jij wilt is niet mogelijk zonder hardware upgrades ook niet bij de console omdat de console op een gegeven moment zijn limiet heeft en games steeds groter worden
Graphics op de huidige console zijn ook 3 x niks als je het vergelijkt met pc's van nu dat zal altijd zo blijven want het is een gesloten systeem

Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze duidelijke reactie ;)

Weten jullie nog leuke en recentelijke samenstellingen?

Is dit nog steeds goed? Dus goede kwaliteit en prestaties.

Ik zoek dan nog een moederbord en videokaart, ik dacht aan de GTX 670.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan