Je case heeft 2 USB 3.0 poorten, en je mobo heeft er ook 2 dus totaal 4.
Zelf zou ik voor de 7950 gaan van Sapphire of de xfx, want deze overclocken idd erg goed en deze twee hebben goede koeling, beter dan de standaard koeling van amd.
Alle componenten zijn van gerenommeerde merken en zijn van goede kwaliteit, dus ik verwacht de komende tijd geen problemen.
De videokaarten hebben allemaal maar 1 hdmi aansluiting, maar als je een van je beeldschermen dvi ondersteund dan kan je die ook gebruiken is zelfde kwaliteit.
Als dit niet het geval is moet je in het geval van de
xfx videokaart en de
Sapphire een mini-displayport naar hdmi adapter kopen. De kwaliteit zal exact hetzelfde zijn als direct een hdmi kabel gebruiken. Niet alle mini-dp port naar hdmi adapters sturen ook geluid door, maar ik neem aan dat je het geluid of via externe speakers of via één van de schermen wil laten gaan en dan gebruik je voor dat scherm gewoon hdmi.
Raid betekent dat je de harde schijven op een bepaalde manier aan elkaar koppeld. De meest gebruikte manier in normale pc's of gamepc's is raid 0, wat betekent dat je bijvoorbeeld 2 1TB harde schijven zo aan elkaar koppelt, dat je het een bestand van bijvoorbeeld 100 mb in 2 delen van 50mb splitst, en dan gaat een deel van het bestandje naar de ene hdd en het andere deel naar de andere hdd. Hierdoor behaal je snelheidswinst, maar krijg je nog steeds 2x1TB dus 2TB aan opslag.
Raid kan je configureren via de bios van je moederbord. Hoe dat moet, dat kan je in de handleiding van je mobo opzoeken want niet voor alle mobo's is het hetzelfde.
De case is inderdaad nogal duur, maar de cases van cooler master zijn van goede kwaliteit en deze heeft genoeg ruimte voor al je componenten, en je kan de kabels mooi wegwerken.
Hier kan je beter niet op besparen, aangezien je deze kast de komende 10 jaar waarschijnlijk nog kan gebruiken voor verschillende "builds" die je in de toekomst nog kan gaan doen.