Game PC - Budget rond 2000 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@marcel

mooi systeem 1 probleem je ram 3 x4gb dat is tripple channel geheugen en Socket 1155 ondersteund alleen dual channel geheugen

Erg mooi ding...

Ik hou 'm in bewaring.

Ik heb eerlijk gezegd geen blu-ray brander nodig...
1) Ik brand nauwelijks, af en toe Windows *Giggle*
2) Ik download alle films, en als mijn vader ze wilt zien zet ik het op een Media Streamer.

Een moederbord met de chip zoals deze op de gepostte moederborden zit is op DIT moment idd. een héél verstandige keuze....................... Klik !!!
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.................

Alright, een vraag dan...

Is het beter om een "hogere" chipset te kopen ( hoe hoger het nummer, hoe recenter/beter? of niet?)

Ik dacht dat de juiste mobo's daarvan alweer in de handel waren.Op Alternate en Azerty waren ze tijdelijk niet leverbaar.Nu weer wel en zou het probleem opgelost zijn.

Nee, het probleem is nog niet opgelost. Het zit 'm nu met name in de voorraden die (nog) niet zijn teruggestuurd. Er wordt / werd geadviseerd te wachten met een aankoop tot zeker eind maart.
Elke dag die verstrijkt wordt het probleem kleiner en slinkt de miljard dollar die Intel in het rampenfonds heeft gestoken.

Een stukje uit het bericht :

Intel heeft het probleem deze middag officieel bekend gemaakt, in dit persbericht. In het persbericht lezen we dat het probleem niet softwarematig opgelost kan worden en dat Intel werkt aan een nieuwe revisie van de chipsets. De eerste exemplaren daarvan zouden in februari beschikbaar komen, voldoende aanvoer wordt april verwacht.

Laatst bewerkt:
Alright, een vraag dan...

Is het beter om een "hogere" chipset te kopen ( hoe hoger het nummer, hoe recenter/beter? of niet?)
Je ambieert een spelletjescomputer voor 2000 a 2300 euro, dan moet je je vooral niet verdiepen in chipsets.
Ik zag in een configuratie ergens hierboven 6 of 8 giga intern geheugen. Ben je er al uit waar je dat voor nodig gaat hebben? Ik krijg er namelijk geen beelden bij (gelet op waar jij de pc voor gaat gebruiken).

Laatst bewerkt:
Spelletjes, zwaarste die er zijn, erg veel films / series extracten. Films /series kijken terwijl ik spellen speel. (Op mijn 2e scherm). Veel kopiëren, van en naar HDD.

Klinkt misschien raar, maar als mensen zeggen "Je hebt eigenlijk helemaal geen 8 nodig, je kan het perfect doen met 4" wil ik alsnog 8, kan alleen maar beter zijn voor zware spellen. :O

Wat is daar precies het nut van? Zo ver ik weet kan je ook de fan's beheren in het BIOS systeem, maar misschien heb ik het fout.

er zit een schermpje op waar je de tempraturen kan zien en de snelheid veranderend tijdens het gamen bv, en dat doe je niet zo in de bios:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan