Hallo allemaal,
Het is nu eindelijk zover ik heb bijna vakantie en mag dus een nieuwe pc gaan kope
Hier komt dan het lijstje met de eisen aan me systeem.
Buget: max 860 euro
Doel: gamen (het liefst op high settings), internette en mailen
Omgeving: lawaai is niet z'n groot probleem zolang ik me games of muziek nog maar kan horen. Maar wil wel graag dat mijn CPU niet te warm word.
Assemblage: graag geassembleerd
Bestuuringssyteem: Windows 7 64-bit
Randapperatuur: een beeldscherm (ronde de 19 inch) en een toetsenbord (gewoon een goedkoop goed ding)
Verder wil ik niet gaan overclocken maar wil toch een proccesor koeler want ik me oude pc is al een keer oververhit geraakt
gelukkig had ik nog garantie 
alvast bedankt en groetjes van Sven
[edit] of zou ik moeten wachten op de AMD bulldozer of heb ik daar niet veel aan omdat die te duur zijn? of gaan de prijzen van de andere CPU's omlaag
als de AMD bulldozer series er zijn? [edit]
Het is nu eindelijk zover ik heb bijna vakantie en mag dus een nieuwe pc gaan kope

Hier komt dan het lijstje met de eisen aan me systeem.
Buget: max 860 euro
Doel: gamen (het liefst op high settings), internette en mailen
Omgeving: lawaai is niet z'n groot probleem zolang ik me games of muziek nog maar kan horen. Maar wil wel graag dat mijn CPU niet te warm word.
Assemblage: graag geassembleerd
Bestuuringssyteem: Windows 7 64-bit
Randapperatuur: een beeldscherm (ronde de 19 inch) en een toetsenbord (gewoon een goedkoop goed ding)
Verder wil ik niet gaan overclocken maar wil toch een proccesor koeler want ik me oude pc is al een keer oververhit geraakt

alvast bedankt en groetjes van Sven
[edit] of zou ik moeten wachten op de AMD bulldozer of heb ik daar niet veel aan omdat die te duur zijn? of gaan de prijzen van de andere CPU's omlaag
als de AMD bulldozer series er zijn? [edit]
Laatst bewerkt: