Hallo,
Ik zit nu al een tijdje te tobben om een nieuwe pc aan te schaffen. Ik heb een MAC thuis en die is al 4 jaar uit, mac + 4jaar oud gaat gewoon niet samen, vooral niet als je er op wilt gamen.
Ik heb hier vandaag wat rondgekeken op de forums, maar ik ben niet echt een pc kenner, ook op verschillende websites gekeken voor wat "goedkopere" game pc's maar vaak krijg ik dan op verschillende forums te horen dat het toch uiteindelijk tegen zou gaan vallen. Ik wil toch nog wel redelijk kwalitatief kunnen gamen, zover dat kan voor een budget van tussen de 650 tot 750 euro.
Nu heb ik zelf wat in elkaar gezet op de website van alternate: http://img231.imageshack.us/i/compd.jpg/
Ook geen idee of het wat zou kunnen zijn..en ik kom altijd redelijk prijzig uit
Misschien dat een van jullie me hier meer mee zou kunnen helpen?
Dus hier maar even het "formuliertje" van de website:
Budget: 650 tot 750 euro.
Doel: Lekker gamen, en een beetje internetten.
Belangrijk de stilte van je pc? Redelijk als het maar niet stoort.
Assemblage: Weet ik nog niet, ik denk de winkel.
Opties / randapparatuur: Snelle pc waarop je goed kan gamen, eventueel een monitor erbij als het zou lukken voor deze prijs, ik betwijfel het.
Besturingssysteem: Windows 7 64-bit
Andere software? nee
Heb je nog andere specifieke wensen voor je pc? nee
alvast bedankt! :thumb:
Ik zit nu al een tijdje te tobben om een nieuwe pc aan te schaffen. Ik heb een MAC thuis en die is al 4 jaar uit, mac + 4jaar oud gaat gewoon niet samen, vooral niet als je er op wilt gamen.
Ik heb hier vandaag wat rondgekeken op de forums, maar ik ben niet echt een pc kenner, ook op verschillende websites gekeken voor wat "goedkopere" game pc's maar vaak krijg ik dan op verschillende forums te horen dat het toch uiteindelijk tegen zou gaan vallen. Ik wil toch nog wel redelijk kwalitatief kunnen gamen, zover dat kan voor een budget van tussen de 650 tot 750 euro.
Nu heb ik zelf wat in elkaar gezet op de website van alternate: http://img231.imageshack.us/i/compd.jpg/
Ook geen idee of het wat zou kunnen zijn..en ik kom altijd redelijk prijzig uit

Misschien dat een van jullie me hier meer mee zou kunnen helpen?
Dus hier maar even het "formuliertje" van de website:
Budget: 650 tot 750 euro.
Doel: Lekker gamen, en een beetje internetten.
Belangrijk de stilte van je pc? Redelijk als het maar niet stoort.
Assemblage: Weet ik nog niet, ik denk de winkel.
Opties / randapparatuur: Snelle pc waarop je goed kan gamen, eventueel een monitor erbij als het zou lukken voor deze prijs, ik betwijfel het.
Besturingssysteem: Windows 7 64-bit
Andere software? nee
Heb je nog andere specifieke wensen voor je pc? nee
alvast bedankt! :thumb:
Laatst bewerkt: