Game PC upgraden - medium & high end opties gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb je zeker weten ook een nieuw moederbord nodig, waar je legio aan keuzes in heb :)
Wat wil je in je MOBO hebben? Veel SATA poorten, of WiFi, enz. Ga maar Door en maak je lijstje zo gek als je kan xD
ik zal morgen wel zoeken dan voor een mooie ;)

EDIT: Wat is je budget voor de gehele upgrade?

Laatst bewerkt:
Ik ga eerst voor de case en h100i.
Dan als t nodig is de extra fans(eerst zonder proberen) dan uiteindelijk cpu en bord tegelijk, maar hou niet van half werk dus ga graag voor t nieuwste waar ik ook langer weer mee door kan.. Sparen moet ik sowieso haha

Moederbord: goed voor komende jaren, usb3 handig, pcie 3.0, 4 ram slots tot iig 1866mhz, ik hen 1333mhz nu(ga ik niet direct vervangen), wil sowieso 2 gpu's kwijt kunnen, wifi is leuk maar zeker niet nodig, zelfde voor ingebouwde graphics(mocht de gpu stuk gaan).. Maar naast pcie 3.0, usb 3 en goeie ram slots lijken t mij alleen maar extra's

Laatst bewerkt:
Een mooie kast zou ik (heel eerlijk) niet weten, dat is volledig afhankelijk van jou smaak wat je mooi vind :p
Je moet maar een keertje rondsnuffelen op site's zoals tweakers of bij azerty de behuizingen, mid-tower selectie.

Een mooi MoBo met de eisen die jij hebt is overigens wel deze:deze. Ingebouwde graphics zit tegenwoordig niet meer op moederborden, maar in de chip zelf (dus dan bij jou in je i7 4790K). Dit Moederbod heeft ook legio aan keuze om goed te kunnen overclocken, mocht je het niet genoeg vinden (lijkt me sterk, deze zal ten alle tijde je GPU voldoende data geven)

de aantal mHz maakt indd niet gek veel uit, het meeste heeft het als invloed bij de (zwakkere) AMD APU's met een interne videokaart ;p.
Wat je kan doen is dit als ram. Dat heeft namelijk een zeer goede timing =]

Bedankt

Ik wil je graag heel erg bedanken voor je assistentie, heb weer dingen bijgeleerd die ik nog niet wist :)

echt geweldig, bedankt

Graag gedaan :)
Hou me nog even up to date welke behuizing/case je hebt gekozen ivm compabiliteit met de h100i

Ah mooi toch wel? :p
Naar mijn inzien is dat een van de beste op de markt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan