Game Pc van +/- €700

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk zn discussie maar wat is nou goed om voor mij? haha
Firest0rm zou jij mij kunnen helpen? :p

Zie onderstaand:

Vind je de volgende samenstelling niet wat?:

- AMD 8-cores FX8150 Black edition.
- Goede processor koeler om hem over te clocken naar 4.6Ghz
- Minimale moederbord met autimatische OC eventueel
- 1TB HD van toshiba.
- 16GB 1600Mhz werkgeheugen (Corsair geheugen) Met autimatische OC op 2133MHZ-OC (Beter photoshop gebruik)
- 7950 Windforce grafische kaart. (1 van de laatste kaarten op het moment - 3GB 384bit/auto OC optie - voor betere prestaties)
- Redelijk stille voeding
- 1x extra ventilator in de kast voor het input/output effect. (Betere airflow)
- 2x USB 3.0 en 4x USB 2.0
- VGA onboard aansluiting - DVI en HDMI videokaart aansluiting. Max ondersteunde beeldschermen 4.
- Genoemde spellen zijn op High settings speelbaar en natuurlijk op een resolutie van 1920x1080.
- Photoshop zal snel werken (Vanwege de 8-cores)
- Met bestel kosten op 748 Euro.

Uiteraard nog 2 geheugen banken vrij om eventueel up te graden naar 32GB werkgeheugen. Nog plek voor 1x SSD.
Let op: Je hebt 2x Sata 600 en 6x Sata 300 aansluitingen om download hardeschrijven aan vast te koppelen :P

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/417626

(Overclock gebeurt auto als je een setting veranderd in de bios "Kind kan de was doen")
Als je voor de I5 kies, kan Firestorm je beter helpen ;)

Laatst bewerkt:
Bij een game-pc moet je zoveel mogelijk geld besaren en in je gpu stoppen, verder moet je wel een redelijke cpu hebben (Intel is beter maar voor wat jij wilt niet noodzakelijk, vooral niet als je naar de prijs kijkt ;P). Vooral omdat je wilt photoshoppen. Verder moet je minimaal 8gb aan RAM hebben.

Misschien zoiets http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B450099%5D=1&product%5B484037%5D=1&product%5B405099%5D=1&product%5B555331%5D=1&product%5B474396%5D=1&product%5B498014%5D=1&product%5B557195%5D=1&product%5B477647%5D=1&product%5B558087%5D=1&product%5B400619%5D=1

Laatst bewerkt:
dat kan de GX lite serie psu van coolermaster is een B voeding persoonlijk zou ik toch liever voor de Corsair 500watts gaan
bij voedingen geld de regel goedkoop is duurkoop

ja klopt, niet aan gedacht, corsair is een goedmerk (k heb er geheugen, behuizing en voeding van ;P)

Firestorm zou jij er misschien 1 voor mij samen willen stellen?

Laatst bewerkt:
je vegeet cd/dvd writer. je mobo past niet in behuizing, je hebt micro atx nodig, waarom eigenlijk zo'n duur mobo? je kan beter een goedkoper mobo kopen en het geld in je gpu (een hd7950) stoppen (tenzij je echt serieus wilt gaan overklokken)

Zit er trouwens standaard een headset aansluiting aan de voorkant bij en een SD-card reader?
zo niet, dan zou ik doe er ook bij willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan