Ik weet dat de systeem eisen voor crysis 2 nog niet uit zijn maar ze zeker weten hoog.
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen nu zit ik aan het volgende te denken.
Moederbord: Asus P7P55D Prijs: € 145,00
Processor: Intel Core i7 860 Prijs: € 265,00
Geheugen: Kingston HyperX DDR3 1600MHz 4GB Kit CL9 Prijs: € 145,50
Videokaart: heb ik zelf nog een 4850 die wil ik gaan vervangen als ati de 5000 serie opnieuw heeft uitgebracht
verder zijn het gewoon de standaard dingetjes kast hdd dvd speler niet zo hele belangrijk.
nog wel 1 ding wat voor voeding moet ik nemen?
is dit een slimme combinatie? en als ik later een andere videokaart neem is de cpu dan niet de bottleneck? en zou dit systeem dan crysis 2 kunnen draaien. of zou het net zo zijn als met de eerste crysis dat het nog 2 á 3 jaar duurt voordat een normale pc crysis normaal kan afspelen?
kevin10
EDIT: het is ook de bedoeling dat het systeem wel weer een jaar of 2 á 3 meegaat zou dat hiermee wel gaan lukken?
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen nu zit ik aan het volgende te denken.
Moederbord: Asus P7P55D Prijs: € 145,00
Processor: Intel Core i7 860 Prijs: € 265,00
Geheugen: Kingston HyperX DDR3 1600MHz 4GB Kit CL9 Prijs: € 145,50
Videokaart: heb ik zelf nog een 4850 die wil ik gaan vervangen als ati de 5000 serie opnieuw heeft uitgebracht

verder zijn het gewoon de standaard dingetjes kast hdd dvd speler niet zo hele belangrijk.
nog wel 1 ding wat voor voeding moet ik nemen?
is dit een slimme combinatie? en als ik later een andere videokaart neem is de cpu dan niet de bottleneck? en zou dit systeem dan crysis 2 kunnen draaien. of zou het net zo zijn als met de eerste crysis dat het nog 2 á 3 jaar duurt voordat een normale pc crysis normaal kan afspelen?
kevin10
EDIT: het is ook de bedoeling dat het systeem wel weer een jaar of 2 á 3 meegaat zou dat hiermee wel gaan lukken?
Laatst bewerkt: