game pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
612
ik zou graag willen weten wat jullie van dit systeem vinden uiteraard zal het gebruikt gaan worden om te gamen:D en ik wil het graag bij 4launch bestellen:eek: mij budget is echt MAXIMAAL 900 euro en jullie zullen wel denken waar is de kast en waar is de voeding! maar die heb ik niet nodig:D want een vriend van mij heeft een voeding die sterk genoeg is en laatst kapot gegaan is en er nog garantie op heeft en een niewe krijgt en ik hem dan krijg:D en wat betreft de case! ik ben zelf met een casemod bezig:D en tegen de tijd dat ik dit systeem dan binnen heb heb ik de mod al af:love:

ik ben niet geintresseerd in sli samenstellingen MITS iemand iets goedkopers weet vs de videokaart die er nu in zit...

dit is het dan:

Asus P5Q Pro iP45, SATA2 RAID, GLAN, 8CH € 105.00
Asus Videokaart PCI-e GeForce GTX260 896MB DDR3 2xDVI/HDCP €340.50
Corsair 2x2GB DDR2 PC8500 CL5.0 DHX Dominator €115.50
Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz 1333 6MB Box €153.50
Samsung DVD-/+/RAM SH-S223F 22x/22x/12x Bulk €22.00
Samsung 500GB SATA300 16MB, HD502IJ €60.00

geloof het of niet maar het is Totaal: €796.50

en ik zij al dat mijn budget 900 euro is maar als jullie iets heel ergs goeds weten voor een euro of 50 meer is dat ook okee maar ik zou graag de E8400 er in willen houden en het corsair geheugen omdat ik daar al hele goede verhalen over gehoord heb:love:

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

groet,

merijn
 
je kunt wat fan's kopen voor een airflow in je kast... presteert je pc nog beter met een gekoelde kast... Bleu/Green/Red fans zijn er al voor ongveer 8 euro :thumb:
 
ja die fans ga ik morgen al halen bij zo een hobby winkel in alkmaar:D dus dat zit wel goed:thumb: maar verder nog suggesties? of is dit perfect voor het geld zo?
 
nou dit is wel een mooie systeem hoor ;)

en je kunt altijd heel eventueel nog kiezen voor een SLI
 
weet jij een goed sli setje wat veel sneller als een GTX260 is? en ook voor het zelfde geld?? (340 euro):confused:
 
mooi systeem!
4launch is betrouwbaar, heb ik zelf veel goede ervaringen mee.

en hoe zit het met accessoires zoals toetsenbord, en muis, luidsprekers, beeldscherm en software zoals Windows? Voor die 100 euro heb je een legale Windows op je pc.
maar dat is aan jouw de keus, voor de rest: mooi systeem:thumb:
 
ik ga GEEN windows op mijn pc zetten:evil: maar Ubuntu:love: en de muis was ik er vergeten bij te zetten:eek: maar dat wordt waarschijnlijk een Logitech mx518 optical mouse (vorige versie van g5) TENZIJ jij of iemand anders een G3 gaming mouse HEEL goedkoop kan vinden (en niet 2e hands) want die muis is zo chill maar ook erg duur bij 4launch dus weet iemand toevallig een andere winkel waar ik die goedkoop kan halen het liefst minder dan 40 euro:love:

en de luidsprekers hoef k er niet bij want ik heb thuis nog 4 hele goede boxen staan aan een versterken richting me oude pc:love: en dat klinkt best fijn:D
 
Game op Ubuntu
Vergeet het maar
niet alle game werken op Ubuntu!!
ik zou gewoon een 8800GT halen is voldoende!(als je zwaar game't is een 3870X2 al genoeg of een 9800GTX
welke games speel jij ?
 
games zoals crysis:eek: en een vriend van me heeft een 8800gt en dat vind ik net weer te weinig en heb jij een ander iddee voor dat geld van een gtx260 dan? en wat nog sneller is ook?:D

en ik vind trouwes de 9800gtx weer niet niet snel genoeg weetje:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en met een GTX260 wel dus:D alleen niet anti alaised op 16x :eek: maar dat red geen een kaart:D
 
en met een GTX260 wel dus:D alleen niet anti alaised op 16x :eek: maar dat red geen een kaart:D

o nee en de GTX280 ?

en waarom ben je niet geinstresseerd in SLI ?? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee.... ja hij red het wel als je op een reso van 800x600 gaat spelen... en de GTX280 heeft er ook nog moeite mee crysis op alles max te draaien tenzij je 3 van die dingen naast elkaar zet dan is het zo gedaan:) aleen wie geeft er nou 1500 euro aan videokaarten uit..
 
nee.... ja hij red het wel als je op een reso van 800x600 gaat spelen... en de GTX280 heeft er ook nog moeite mee crysis op alles max te draaien tenzij je 3 van die dingen naast elkaar zet dan is het zo gedaan:) aleen wie geeft er nou 1500 euro aan videokaarten uit..

iemand die veel geld over heeft voor computers
maar waarom ben je niet geinstresseerd in SLI ?? :D
 
Ik weet niet of ik met nuttige info kom, maar heeft ubuntu, net als windows niet een memory cap van 3.5 gb? Zou je dan niet beter 2 gb ddr3 geheugen kunnen doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan