game pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee dat heeft ubuntu niet:D (alst goed is) en nee ik neem GEEN ddr3 want dat is veel duurder en langzamer en zeker niet bang for the buck en kwa prestaties is ddr2 net zo goed voor de helft van de prijs:thumb:
 
nee dat zeg ik niet... maar betaal jij 100 euro meer vor 5 % prestatie winst dan??
 
Bij zo'n systeem hoort eigenlijk geen DDR2-800 MHz geheugen, 1066 MHz kost niet veel meer, en geeft je meer mogelijkheden voor overklokken.
 
het komt er op neer dat je nu gewoon beter ddr2 kunt kopen... en of ddr2 of ddr3 sneller is ga dan maar verder praten in het geheugen sub-forum...

@ bluray ik zit nu nog te twijfelen over de GTX260 of de 100 euro duurdere GX2:confused:
 
het komt er op neer dat je nu gewoon beter ddr2 kunt kopen... en of ddr2 of ddr3 sneller is ga dan maar verder praten in het geheugen sub-forum...

@ bluray ik zit nu nog te twijfelen over de GTX260 of de 100 euro duurdere GX2:confused:

Dan moet je niet met percentages komen, waar helemaal niks van klopt. Veel DDR2-geheugen is bij dezelfde kloksnelheid sneller dan DDR3-geheugen, in verband met verhoogde timings bij DDR3-geheugen.

Ik zou voor de 9800 GX2 gaan, ook al kost-ie 100 euro extra. De prestaties zijn dan natuurlijk ook beter. :)
 
voor die prijs van de GTX260 kun je net zo goed een 8800 GTS op SLI nemen :D

volgens mij ben je dan nog sneller ook.... :thumb:
 
Als je nu al voor een SLI-opstelling kiest (waar geen probleem mee is) dan heb je in de toekomst minder uitbreidingsmogelijkheden. :)
 
Dan moet je niet met percentages komen, waar helemaal niks van klopt. Veel DDR2-geheugen is bij dezelfde kloksnelheid sneller dan DDR3-geheugen, in verband met verhoogde timings bij DDR3-geheugen.

Ik zou voor de 9800 GX2 gaan, ook al kost-ie 100 euro extra. De prestaties zijn dan natuurlijk ook beter. :)

@ michael4446 kan je mij dan eventjes benchmarks grafieken geven van de gtx260 en de 9800GX2? want dan kan ik wat vergelijken:love:

Welk merk en type voeding neem je dan over?

@ muurhond: ik heb het dan over een 750 watt voeding van chieftec een icecube ofzoiets:D zo een super stil ding:cool:
 
dankje:) dan weet ik dat ook weer dat de gx2 in 9 van de 10 gevallen sneller is dan de GTX280:D voor 100 eurie minder:)
 
ik denk dat ik gewoon het systeempje neem wat ik had samengesteld en dan een gx2 er in proppen :cool:
 
Zou zoiezo de harde schijf veranderen in de HD642JJ van Samsung, dit is momenteel een van de snelste schijven.

En dan had ik voor een X38 + HD4870 gegaan.
 
Ik zou nog geen kaart uit de HD48xx serie aanraden, eerst maar eens 100% betrouwbare benchmarks. En dan ook geen preview ofzo, gewoon harde cijfers en grafieken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan