game pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou zoiezo de harde schijf veranderen in de HD642JJ van Samsung, dit is momenteel een van de snelste schijven.

En dan had ik voor een X38 + HD4870 gegaan.

ik wil inderdaad eerst betrouwbare benchmarks zien:love: want anders ga ik alsnog voor een van de snelste kaarten:D de GX2 want ik bestel die bij frieslandcomputers.nl omdat hij daar 100 euro goedkoper is en ook iets sneller als de hd4870 (denk ik)
 
ik kan 99% zeker zeggen dat de 9800GX2 sneller is dan de HD4870
de 9800GTX is wel wat langzamer
 
ja dat denk ik ook wel ja:D maarja daar zal nog een hoger prijskaarte aan zitten als de gx2 denk ik:shocked:
 
Dat denk ik niet, als je kijkt naar de prijzen van de HD4870. Zo rond de 250 euro.
Een HD4870X2 is gewoon 2x de HD4870, dus zal je rond de 450 euro komen. Aangezien ze voor de HD3870X2 ook 50 euro minder vroegen dan voor 2x HD3870. :D
 
tja maaar wanneer zal die kaart ong uitkomen?? want ik heb geen zin om nog langer te gaan wachten:confused: want ik ga em waarschijnlijk volgende week bestellen en de drivers van de gx2 zijn ook al helemaal geoptimaliseerd:D en als de hd4870x2 uitkomt zal het ook nog wel een maandje duren voordat hij pas echt goed kan werken:shocked:
 
Waarom moet dat een maand duren? De kaart werkt direct hoor, er waren nog wat problemen met drivers bij de introductie van Crossfire X, 4 GPU's combineren dus, de HD4870 X2 zal er gewoon twee aan boord hebben. Maar je hebt wel gelijk dat de introductie van de HD4870 X2 nog even op zich laat wachten.
 
ff tussedoor:D ik ga tog maar voor een beter moederbordje zodat ik later nog een graka erbij kan zetten en ik ga dan waaarschijnlijk de p5n72-t nemen omdat daar ook een geluidskaart bij zit en volgensmij ook wel goed dingetje is:rolleyes:
 
ff tussedoor:D ik ga tog maar voor een beter moederbordje zodat ik later nog een graka erbij kan zetten en ik ga dan waaarschijnlijk de p5n72-t nemen omdat daar ook een geluidskaart bij zit en volgensmij ook wel goed dingetje is:rolleyes:

alle moederborden die we nu hebben besproken
daar kunnen meerdere videokaarten op!!....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan