Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb het zelf ook en ik vind het echt fantastisch :) .

Ja ik heb het zelf ook en ik vind het echt fantastisch :) .

Oké dan geloof ik je :) :P

Ojah en dat moederboord ondersteunde toch geen CF?

dus ik kan nooit een kaart erbij doen? of ik moet een nieuw MBO erbij doen.?

zou je a.u.b dat systeem willen posten hoe hij dan moet zijn? :P

Of is dit het systeem? : http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B242662%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B256465%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B259155%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B365036%5D=1&product%5B252897%5D=1&product%5B278602%5D=1&product%5B232977%5D=2&product%5B260614%5D=1

Zo ja: waarom zit er zo'n Fan speed controller ding op? dat heb ik toch helemaal niet nodig?

die 33 euro zou ik kunnen besparen of een mooiere Behuizing van nemen? :P

Laatst bewerkt:
zonder twijfel is de gtx570 sterker dan een ps3
ps3 is nu ook al weer een aantal jaartjes oud

consoles moet je niet vergelijken met game pc's

dan vergelijk je net een eend met een roof vogel :P

zonder twijfel is de gtx570 sterker dan een ps3
ps3 is nu ook al weer een aantal jaartjes oud

consoles moet je niet vergelijken met game pc's

dan vergelijk je net een eend met een roof vogel :P

lol xD Okée,

Als je tevreden bent maar nog niet op die 1200 zit. bestel. Waarom een nóg betere kast als deze goed is. Het geld hoeft niet op. Of zeg in nu iets geks:P

Klopt, maar dat vroeg ik tog nie?? :P

ik vroeg waar die fan ding controller goed voor is :P

Die fancontroller er uit en een kitje geheugen erbij of een aparte CPU koeler of extra fans maybe? Jeetje al 14 pagina's ! Het helpmij langste topic record? :D

Haha coewl tog? Ik heb een record Op mijn naam

maar wat moe ik dan doen extra fans?
Of die fan controller ding houden? Waar is dat goe voor?

Wat vind jij jobbes?

fans harder en zachter doen. Als je die fan controller weg doe kan je nog wat reepjes geheugen erbij zetten ;)

Ram geheugen?

daar heb ik tog niet veel aan? ,

4gig is tog wel genoeg voor gaming? :P

Laatst bewerkt:
Maar evengoed al wil je die 33 euro nog benutten is dat volgens mij het enigste "nuttige" wat je er in kan zetten right??

Die fancontroller gaat mij er echt niet om dat de fans zachter moeten of handmatig moeten worden geregeld, het gaat me erom dat alle 4 de fans kunnen worden gebruikt. En het moederbord heeft geen 4 aansluitingen (zie bijlage)... en daarvoor is gewoon een fancontroller nodig. Dus het is je eigen keus, maar aangezien je ook al geen andere cpu-koeler wilt raad ik je 4 casefans (die al in de kast zitten) met een flinke airflow wel aan aangezien de grafische kaart ook wel wat warmte uit zal stoten...

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    6,6 KB · Weergaven: 10
Ah, oke dat is al een stuk duidelijker, en doet die azerty die fans ook aansluiten op dat ding enz,?

Dus dat is de devenitiev samenstelling?

Ben van plan om hem morgen/ maandag te bestellen

Hoelang duurt het dan voordat hij in huis is?

Als het goed is sluit Azerty alles keurig aan en werken ze ook de kabels weg. Volgens de site zal het 3-4 dagen duren. Ik hoop dus voor je dat je het voor oud en nieuw binnen hebt. Maar het kan nog wel eens uitlopen, maar dat komt zelden voor aangezien jij actuele onderdelen hebt. Mij lijkt dat na 14 pagina's dit de definitieve samenstelling is :p .

Oké, dat is mooi,

je moet me dan alleen nog uitleggen hoe ik dat moet doen met die RAID-0 ofzo :P

en als je bij Azerty betaald met de mogelijkheid ''Op Rekening''
beginnen ze dan pas met verzamelen en de assemblage als je betaald hebt?

dat weet ik nie :)

oh en ik las net dat de betaal mogelijkheid ''Op Rekening'' ingewikkelder zit ofzo, je moet een mail sturen ofzo als je dat wilt .. En dat dat voor scholen en bedrijven is.. Iemand die dit weet?

hoe zit dat??

Laatst bewerkt:
Als je bank nog afstamt van de oertijd (geen internetbankieren) kies dan rembours alleen kost dat 10 euro extra, nog een rede om over te stappen op internetbankieren :)

Maar 1000 euro contant aan de postbode geven lijkt me ook niks?....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan